רק רשת: ישראל ירדה למקום ה-82 בדירוג פיפ"א

אנדראה בלוטי מול טל בן חיים
אנדראה בלוטי מול טל בן חיים | צילום: Gettyimages

התוצאות עשו את שלהן ונבחרת של אלישע לוי רשמה ירידה של 12 שלבים. וגם: הפוסט המרגש של חסה, מנדס וראיולה נלחמים על דלה עלי, אברטון רוצה את המגן ששיגע את ניימאר וקני דלגליש הודה לברזילאי

(גודל טקסט)
13:00: הפוסט האמוציונלי של חסה
חוץ סטוק, חסה רודריגס שמושאל מפאריס סן ז'רמן, העלה באינסטגרם פוסט אמוציונלי על בנו הפג שנולד לו ולזוגתו אאורה רואיס ביוני האחרון, וסובל מסיבוכים בריאותיים רבים. "אם העולם חושב שאתה לא מספיק טוב, הוא משקר", כתב החלוץ הספרדי. "אתה הדבר הכי טוב שהיה יכול לקרות. כל יום אני לומד מהכח, הרצון, הגישה והרצינות שלך. הדרך שלך לסבול ולהתקדם לאט לאט ממלאת לי את הלב למרות כל הרע שבסיטואציה. אתה תמיד עושה אותי שמח ותודה לך ניאן. אני ארוץ יותר, אבקיע יותר ועשה כל מה שאבא יכול לעשות רק כדי לראות את הבנים שלו בלי להפסיק לחייך. אני אעשה את כל זה ועוד לוחם שלי. תמיד איתך. הכל יהיה בסדר ותמיד אהיה לצידך".


 

Si el mundo piensa que no eres lo suficientemente bueno, es MENTIRA. Eres lo mejor que le ha podido pasar. Cada día a tu lado aprendo de ti, tú fuerza , tus ganas , tu actitud de no rendirte , tú ternura , tú seriedad para lo pequeñito que eres , tú forma de sufrir y poco a poco vas saliendo adelante , en fin muchas cosas que me llenan mi corazón dentro de lo malo de la situación, aún así siempre me darás felicidad gracias NYAN❤️Yo voy a correr más ,a meter muchos goles y a todo lo que puede hacer un padre solamente por ver a sus hijos en casa sin parar de sonreir. Voy hacer eso y más mi GUERRERO siempre contigo. Todo va a salir bien, y estaré a tu lado siempre ❤️ Gracias a mi bebé @aurah.ruiz por ser tan valiente con todo lo que estás pasando, yo siempre seguire contigo les amo mucho siempre en mi corazón pase lo que pase aveces no todo comienzo bebe tiene buena felicidad al ser mamá por primera vez es difícil pero si te prometo que no te fallare y estaré en todas contigo y con mis hijos ❤️ se merecen todo ❤

A post shared by Jesé Rodríguez (@jeserodriguez10) on

 

"Mi pequeña familia, mi gran felicidad" ❤️ @jeserodriguez10 #nyanrodriguezruiz #aurahruiz #jeserodriguez#mifamilia#baby#losamo#guerrero#nuestroguerrero#siemprejuntos#3 ❤️ #noterindasnunca #undiamasundiamenos

A post shared by Aurah Ruiz (@aurah.ruiz) on



11:30: ישראל ירדה למקום ה-82 בדירוג פיפ"א

ההפסד למקדוניה והתיקו מול איטליה עשו את שלהן, ובדירוג פיפא שפורם היום ישראל רשמה ירידה של 12 שלבים למקום ה-82 בעולם. את הקפיצה הגבוהה ביותר ביצעה נבחרת קייפ ורדה שטיפסה 47 שלבים למקום ה-67, כשלעומתה גואטמלה רשמה את הנפילה החדה ביותר כשירדה 31 מקומות למקום ה-131.



בפסגת הדירוג ניצבת גרמניה שעקפה את ברזיל שהחליפה אותה במקום השני, כשבמקום השלישי ניצבת אלופת אירופה פורטוגל שטיפסה שלושה שלבים למקום השלישי. את העשירייה הראשונה משלימות ארגנטינה, בלגיה, פולין, שווייץ, צרפת, צ'ילה וקולומביה.



11:00: קני דלגליש הודה לניימאר
ואם כבר מדברים על ניימאר מול סלטיק, אגדת המייטירדס הודה לכוכב פ.ס.ז' על כך שתרם את החולצה שלו מהמשחק לקרן של אשתו של דלגליש, מרינה דלגליש, שמסייעת לנפגעות סרטן השד. ניימאר הגיב בציוץ משלו.

Very much appreciated @neymarjr – thank you! Every penny raised will help my wife Marina's breast cancer patients at Larks. KD https://t.co/hW539WRsWf

— Kenneth Dalglish (@kennethdalglish) September 13, 2017

It was a pleasure to help !! https://t.co/m0JQsOlZCC

— Neymar Jr (@neymarjr) September 13, 2017


10:30: אברטון רוצה את המגן ששיגע את ניימאר

המגן הימני בן ה-18, אנטוני ראלסטון מסלטיק שהתעמת עם ניימאר על המגרש ולא עשה לו חשבון מבוקש באברטון. הטופיס אהבו את הגישה שלו כשלא נתן כבוד לחלוץ הברזילאי שעלה 222 מיליון יורו וינסו לרכוש אותו בינואר. הקבוצה עוקבת אחריו עוד מטורניר טולון בצרפת, שם סקוטלנד סיימה במקום השלישי בטורניר הנוער היוקרתי.

18-year-old, Tony Ralston. pic.twitter.com/tb1HGoO81w

— Scouted Football (@ScoutedFtbl) September 12, 2017


10:00: ליגת האלופות שייכת לברזילאים
אחרי הסיבוב הראשון של משחקי הבתים, השחקנים הברזילאים מובילים את ליגת האלופות בכיבוש שערים. השחקנים מארץ הסמבה מצאו את הרשת שש פעמים, הארגנטינאים והאנגלים חמש כל אחד, ובלגיה, ספרד ופורטוגל עם 4 שערים כל אחד.

Countries with most goals in the Champions League so far:#Brazil: 6
Argentina and England: 5
Belgium, Spain and Portugal: 4
France: 3 pic.twitter.com/OJIlOCu1zz

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) September 13, 2017


9:30: מי יחתים את דלה עלי?
העיתון "טיימס" פרסם ששני הסוכנים הגדולים בכדורגל העולמי, ז'ורז' מנדס ומינו ראיולה, רבים ביניהם מי יחתים את דלה עלי מטוטנהאם. לאוהדי הקבוצה צריך להיות ברור שאם הוא יחתום אצל אחד משניהם, הוא יעבור בוודאות לאחת הקבוצות הגדולות באירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי