באנגליה קטלו: "חמד לא מספיק מהיר, חייב לרדת לספסל"

ג'רמיין דפו
ג'רמיין דפו | Getty

חלוץ הנבחרת איכזב ב-2:1 של ברייטון וזכה לציונים נמוכים. "מירור" היה סלחן יותר: "היה מבודד ולא הפסיק לרוץ". דפו חגג שער 160 בפרמייר-ליג וסגר מעגל בבורנמות'

(גודל טקסט)

כדורגל יכול להיות אכזר מאוד והפכפך. ברייטון ותומד חמד פינטזו על ניצחון חוץ ראשון אחרי יתרון של סולי מארץ' אבל בורנמות' הרימה ראש, הפכה ויצאה עם 1:2 לצ'ריז. ג'רמיין דפו ששב למועדון בו צמח כבש את שערו ה-160 בפרמייר-ליג והעניק ניצחון ראשון העונה לאדי האו. הלחץ ירד מעט.

תומר חמד לא ירצה לזכור את המשחק הזה. היכולת שלו לא היתה מזהירה. האתר "פוטבול באלב" האנגלי העניק לו ציון 3 וכתב: "חמד לא מהיר מספיק לשיטת המשחק הנוכחית של כריס יוטון. המנג'ר חייב להוריד אותו לספסל או לשנות את שיטת המשחק ולתת יותר יותר תמיכה מאחור". "מירור" היה סלחן יותר עם ציון 5. "היה מבודד בחוד, אבל לא הפסיק לרוץ", כתב העיתון. "דיילי מייל" העניק לו ציון 6.


כריס יוטון
הודה: "כל משחק עבורנו הוא שיעור והפעם זה היה שיעור אכזרי. אנחנו צריכים ללמוד לשמור על שער יתרון כמו שהיה לנו היום. ספגנו שני שערים די עלובים. אנחנו צריכים ללמוד לסגור טוב יותר בהגנה".

כאמור הגיבור של המשחק היה דפו חלוץ טוטנהאם לשעבר שכיכב בשנתיים האחרונו בסנדרלנד. "אנחנו משתפרים מדי שבוע", אמר דפו אחרי המשחק. "אין לי מילים להביע את ההרגשה המטריפה להבקיע כזה שער. הרגשה מדהימה להבקיע במשחק כזה חשוב בו היינו חייבים לנצח", סיכם אחרי שכבש במועדון לאחר 16 שנים בהן לא שיחק בו. היתה זו היריבה ה-36 מולה כבש בפרמייר-ליג, גם כן נתון שישמח לזכור.


חמד במאבק, ירד לספסל? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי