פיליפה קוטיניו: "לא סוד שרציתי לעזוב, ליברפול זה גם מועדון גדול"

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | AFP

הברזילאי דיבר לראשונה מאז נודע על הישארותו במייטירדס: "כבוד שמועדון כמו ברצלונה רוצה אותך, אעשה הכל כדי לעזור לליברפול". קלופ אמר עליו: "הוא ביקש להתחלף, התוצאות שלנו מוזרות". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
ליברפול מאבדת גובה בפרמיירליג, ואחרי ה-1:1 הביתי אמש (שבת) עם ברנלי היא כבר שלושה משחקים בלי ניצחון בכל המסגרות. גם החזרה של פיליפה קוטיניו להרכב הפתוח לא השיבה את ליברפול, ששיחקה ללא סאדיו מאנה המושעה, למסלול הנצחונות. הקבוצה יכולה להתנחם בכך שהיא הרביעית בהיסטוריה של הפרמיירליג שהגיעה לאלף נקודות.


בסיום קוטיניו אפילו הוחלף, אחרי שיורגן קלופ סיפר כי התכוון להחליף את ג'יימס מילנר באלכס אוקסלייד-צמברליין, אך הברזילאי אותת לו שהוא פצוע ורוצה לצאת. קוטינו אף התראיין בברזיל וסיפר על התקופה הקשה שעברה עליו בחלון ההעברות: "זה לא סוד שרציתי לעבור, כבוד גדול שמועדון כמו ברצלונה רוצה אותך, אבל גם ליברפול זה מועדון גדול, אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה". 



על קוטיניו אמר קלופ: "הוא שיחק טוב. הוא זקוק לזמן כדי לחזור לקצב המשחק בפרמיירליג. לא רציתי להחליף אותו אבל הוא שיכנע אותי, כשכבר החלטתי להוציא אותו הוא הראה לי בוהן למעלה וחשבתי שהוא כבר בסדר ולכן נראיתי קצת מבולבל בחילוף. אחר כך אמר לי שהוא סבל מהתכווצות, היה עדיף להחליף אותו מאשר לסבך את העניינים". הוא בעט חמש פעמים לשער, אבל לא למסגרת.


"מייל און סאנדיי" כתב שעד למשחק אתמול, שוער ברנלי ניק פופ, שיחק רק בקבוצות בליגות נמוכות, אבל מאתמול יזכרו אותו כ"גיבור של אנפילד" אחרי ששמר על התיקו למרות 35 בעיטות של ליברפול לשער ברנלי. קלופ אמר בסיום: "אני לא במצב רוח מושלם. התוצאות שלנו מוזרות בעיני, שיחקנו טוב, שיחקנו שוטף, החזקנו בכדור, עשינו הכל נכון חוץ מלכבוש. אני לא מבקש מהשחקנים לסיים כל מצב בשער, כי זה בלתי אפשרי. אני חושב שהיה מגיע לנו פנדל על סאלח".

Philippe Coutinho vs Burnley (63 mins):

5 shots
0 on target pic.twitter.com/Qj1cLbD6fE

— Aaron Moniz (@aaronm830) September 16, 2017

ב-"ליברפול אקו" נכתב: "תשכחו מההפסדים נגד סיטי עם עשרה שחקנים והתיקו נגד סביליה. המשחק נגד ברנלי נתן תשובה למה שמצפה לנו באמת העונה, וזה אומר שאנחנו לא יכולים לצפות יותר מאשר לנסות לסיים בין ארבע הגדולות שוב. מוחמד סאלח מספק את הסחורה אבל כבר היינו בסרט הזה של שחקן כזה. אנחנו מצפים מהקבוצה לעשות את היארד הנוסף, והרי ליברפול יודעת לקרוע קבוצות כשהיא רוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי