שירר: "ההגנה של ליברפול מצחיקה", קלופ חשף את ההרכב

קלופ וקוטיניו
קלופ וקוטיניו | Gettimages

באנגליה זועמים על היכולת ההגנתית בקבוצה של קלופ, שצפוי לערוך רוטציה בסיבוב השלישי של גביע הליגה מול לסטר (שלישי, 21:45, ספורט2). חמד ינוח?

(גודל טקסט)
הסיבוב השלישי של גביע הליגה האנגלי ייצא לדרך מחר (שלישי) וביום רביעי. במוקד: לסטר תארח את ליברפול באחד המפגשים המעניינים. ליברפול, בלי ניצחון כבר שלושה משחקים רצופים, כאשר הפרשנים ושחקני עבר בבריטניה בפעם הראשונה תוקפים בגלוי את יורגן קלופ על ניהול המשחק שלו. אלן שירר אמר: "ההגנה של ליברפול מצחיקה ומבחינת הישגים היא לא טובה יותר מהעידן של ברנדן רוג'רס. לא ברור מה עושים מאמני הקבוצה באימונים, אבל אותם בעיות צצות ועולות". לפי הסטטיסטיקה לרוג'רס היה מאזן ניצחונות של 56 אחוז ועומת 51 לקלופ.


הביקורת על הגרמני היא כי הוא לא הצליח לפתור את הבעיות בהגנה ואותן בעיות בדיוק שהיו אצל רוג'רס צצות עכשיו אצל קלופ, שאמר: "מפעל גביע הליגה חשוב כמו כל מפעל אחר. אנחנו מפוקסים במאה אחוז במפעל וכלל שנוכל לשחק עם הרכב הכי חזק נשחק איתו. ברור שכל קבוצה תעשה שינויים. זה הגיוני. אתם יכולים לתת לי הרכב של לסטר? אל תצפו ממני לתת הרכב של ליברפול". לשאלה אם יש עליו לחץ הוא אמר: "יש לחץ, אבל לא יותר מהלחץ שאני מפעיל על עצמי".





When you realise Arsene Wenger has a better record in his last 100 league games than Pochettino, Mourinho & Klopp! pic.twitter.com/NkSqyOFQk8

— 101 Great Goals (@101greatgoals) 18 בספטמבר 2017


קלופ הודיע שהשוער השלישי דני וורד יפתח, ואפילו לא הסגיר את העובדה שגם דניאל סטארידג' ודומיניק סולנקה יעלו לשחק בנוסף לאלכסנדר אוקלסייד צ'מברליין ומרקו גרויץ'. גם דני אינגס הנשכח עשוי לקבל צ'אנס. לסטר לקחה ארבע נקודות אפשריות מ-15 ראשונות בליגה וגם היא במשבר. טוטנהאם תארח את ברנסלי בוומבלי בתקווה לנצח עוד משחק בוומבלי אחרי הניצחון בליגת האלופות על בורוסיה דורטמונד 1:3. תומר חמד עשוי לנוח. המנג'ר שיבח את חבריו לקבוצה סולי מארץ' ודייל סטיבנס ואמר: "השתלבנו לא רע בליגה".


בורנמות' שניצחה את ברייטון 1:2 בליגה תארח אותה שוב בגביע הליגה. ברנלי תארח את לידס מהצ'מפיונשיפ אחרי שברנלי רכשה את החלוץ שלה כריס ווד. ברנטפורד – נוריץ', וולבס – בריסטול רוברס, בריסטול סיטי – סטוק, אסטון וילה – מידלסברו, ווסטהאם –  בולטון, קריסטל פאלאס – האדרספילד, רדינג – סוונזי.


יקבל הזדמנות? סטארידג' (GETTY)  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי