רק רשת: ניימאר עזב את פאריס, סופו מתכנן קאמבק

ניימאר
ניימאר | AFP

בצל הסערה, הברזילאי המריא ללונדון ובילה עם דוגמנית צמרת, אקס מכבי ת"א בדרך ליעד חדש. וגם: פרדיננד עובר לאגרוף, יעקב בוזגלו מדבר על הקשיים במו"מ עם מכבי חיפה ולונזו בול מפגין כישורי ריקוד

(גודל טקסט)

19:03: לונזו בול מפגין כישורי הטבעות וריקוד
הרוקי של לוס אנג'לס לייקרס ממשיך להתכונן לקראת עונת הבכורה ב-NBA, וחגג דאנק גדול בריקוד "טוורקינג" אדיר. צפו והביעו את דעתכם.


Lonzo Ball's dunk:
Lonzo's dance moves: 2️⃣

(:ZO/Instagram) pic.twitter.com/nBzjnfE5tM

— Devin Walker (@Devin_Walker5) September 19, 2017

18:43: יעקב בוזגלו: אי אפשר להצהיר שמכבי חיפה תרוץ לאליפות
אביו של מאור התראיין לתכנית הספורט של 103FM: "מקרה דומה לזה של מאור לא היה כזה בארץ. לא מחתימים שחקן פצוע כל כך מהר. כל פעם מתעורר דבר חדש. אפשר להגיע להבנות על הכל, אבל כשזה מגיע לכתב הדברים לא תמיד הכי מסתדרים. לפעמים יש חוסר הבנה כזו או אחרת. ברגע שנכנסים עורכי דין לכל מקרה, תמיד מוצאים נקודות שלא הכי מתאימות. כבר לפני חודש סיכמנו כמעט על הכל". על החזרה של בנו אמר: "כל דבר טוב מתחיל לאט לאט. זה עניין של האימונים, של ההרגשה. לדעתי מאור מגיע לקבוצה מצוינת. אי אפשר להצהיר שמכבי חיפה תרוץ לאליפות. יש שם הרבה מאוד דברים שצריכים להתחבר. אני חושב שמכבי חיפה תהיה פקטור בצמרת".





17:17: לסטר הרחיקה שלושה אוהדים בשל הערות הומופוביות
השועלים הוציאו הודעה רשמית: "המועדון מתחייב להגן על סביבת האצטדיון ביום משחק, ובעקבות כך הרחיק שלושה אוהדים לתקופה של 2-12 חודשים". בנוסף, שניים מתוך שלושת האוהדים הואשמו על ידי המשטרה בהליכים פליליים.
 

#lcfc has issued stadium bans to three individuals: https://t.co/gkLmnvrAcipic.twitter.com/7xCxw0VzjG

— Leicester City (@LCFC) September 19, 2017

16:35: פאבלו לאסו נשאר במדריד
בתקשורת הספרדית טוענים כי הנהלת ריאל מדריד הגיעה להבנות עם המאמן פאבלו לאסו, לגבי הארכת חוזה עד 2020. המאמן, שהגיע ב-2011, צפוי להשלים תשע עונות אצל הבלאנקוס


16:19: הערב הגדול של אוהדי מכבי נתניה

נכון שמכבי נתניה נכנעה בביתה 3:2 למכבי תל אביב במשחק מטורף, אבל אוהדי העולה החדשה נתנו הצגה – אי אפשר לכנות זאת אחרת. מנהלת הליגות תיעדה זאת והתוצאה בהתאם.
 





16:00: סופו בדרך לקאמבק? 
סופוקליס שחורציאנטיס מעוניין למצוא קבוצה חדשה. אקס מכבי תל אביב בן ה-32 הביע רצון להיבחן באריס סלוניקי. סופו לא שיחק מאז 2016, אז הוא ניסה לעבוד על הקאמבק באפולון פטרס אך נפצע בצורה קשה. 

Πριν ξεκινήσει τραυματίστηκε ο Σχορτσιανίτης – https://t.co/2TVv6LR4Oepic.twitter.com/XIZ4iSzE97

— Sportrikala (@sportrikalagr) 29 בדצמבר 2016


14:30: ניימאר מבלה בלונדון עם שרה סמפאיו

הברזילאי אולי מככב לאחרונה בשל העימות המתוקשר עם חברו לפאריס סן ז'רמן, אדינסון קבאני, אולם מתברר כי אתמול הוא בילה בלונדון עם לא אחרת מאשר דוגמנית "ויקטוריה סיקרט" שרה סמפאיו. גם נהג הפורמולה 1 לואיס המילטון נכח.

Neymar & Victoria's Secret model Sara Sampaio in London on Monday night

Lewis Hamilton tagged along too pic.twitter.com/HeLNgmoaXx

— 101 Great Goals (@101greatgoals) September 19, 2017

12:41: התקדמות בחקירת התקיפה המסתורית של אוהד טוטנהאם

משטרת לונדון מחפשת אחר אדם שתקף את אוהד טוטנהאם מחוץ לוומבלי לאחר המשחק בין התרנגולים לצ'לסי בחצי גמר הגביע שנערך ב-22 באפריל. המשטרה פרסמה תמונה של החשוד ומבקשת את עזרת הציבור.


Appeal following unprovoked attack on a football fan at #Wembley#THFChttps://t.co/AoKk5pUSB3pic.twitter.com/D028v6eL3T

— Metropolitan Police (@metpoliceuk) September 19, 2017



12:30: גמר ליגת האלופות הבא בבאקו? 

ברביעי יודיע באופ"א על האצטדיון שיארח את גמר ליגת האלופות הבא ונדמה שאנחנו בדרך להפתעה. בזמן שכולם היו בטוחים כי האצטדיון החדש של אתלטיקו מדריד, וונדה מטרופוליטן, ייבחר – דווקא האצטדיון בבאקו עשוי להיבחר. בירת אזיירבג'אן עשויה לקבל את אירוח הגמר רק בשל העובדה כי באצטדיון שלה יש יותר מקומות VIP מאשר במדריד. 


12:25: הכלבים של סרחיו ראמוס

שלושה כלבים יש לסרחיו ראמוס, לא פחות. ככה הם נראים.



 

✌✌

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on



09:56: וויין רוני יהיה עובד ניקיון

וויין רוני נענש אתמול על ידי בית המשפט בשלילת רישיון לשנתיים וב-100 שעות של עבודות שירות. לפי דיווחים באנגליה עבודות השירות יכללו עבודות ניקיון והסרת גראפיטי.


וויין רוני. איך הוא בתור עובד ניקיון (צילום מסך מ
וויין רוני. איך הוא בתור עובד ניקיון (צילום מסך מ"הסאן")


09:54: פרדיננד הופך למתאגרף
ריו פרדיננד מתאמן בתקופה האחרונה כדי להיות מתאגרף וצפוי להודיע על כך באופן רשמי כבר בימים הקרובים. למרות הודעתו של בלם מנצ'סטר יונייטד לשעבר, ועדת האיגרוף הבריטית ציננה את החגיגה: "זה מפתיע שמישהו יכריז דבר כזה בלי ליצור קשר עם הוועדה. לא קיבלנו שום בקשה ממר פרדיננד ככה שאין בכלל מה לשקול. במידה ונקבל בקשה נשקול אותה, אבל מר פרדיננד לא יצר עמנו קשר".


Rio Ferdinand preparing for his new career pic.twitter.com/9sMHlMSRuA

— 101 Great Goals (@101greatgoals) September 18, 2017


09:52: לוח המשחקים בכדורעף

נערכה הגרלת משחקי ליגות הכדורעף בגברים ובנשים. ליגת העל לגברים, שתכלול עשר קבוצות, תפתח ב-17 באוקטובר. ליגת העל לנשים תכלול תשע קבוצות. הלוח המלא לפניכם.




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי