מנצ'סטר סיטי תאריך את החוזה של גבריאל ז'סוס

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | Gettyimages

תשעה חודשים הספיקו לסיטיזנס להחליט שהם רוצים לכרוך את עתידם עם עתיד היהלום הברזילאי. אברטון וסנדרלנד יעלו עם חולצות מיוחדות שייתרמו לקרן למען בראדלי לאורי בן השש שמת מסרטן

(גודל טקסט)

משחקי הסיבוב השלישי בגביע הליגה האנגלי יימשכו מחר (רביעי), כשבמוקד ווסט ברומיץ' תארח את מנצ'סטר סיטי, צ'לסי תפגוש את נוטינגהאם פורסט, מחזיקת הגביע מנצ'סטר יונייטד תפתח במסע להגנה על התואר מול בארטון וארסנל תארח את דונקסטר.

ווסט ברומיץ' – מנצ'סטר סיטי (22:00)
הבאגיז יארחו את הסיטיזנס במשחק היחיד על טהרת הפרמייר-ליג. "מנצ'סטר איבנינג ניוז" דיווח שהחלוץ גבריאל ז'סוס יחתום בקרוב על הארכת חוזה, תשעה חודשים בלבד אחרי שחתם בקבוצה. נציגיו פתחו במו"מ לשיפור חוזהו והוא עשוי לחתום בחודש הבא. הברזילאי מרוויח כיום 70 אלף ליש"ט לשבוע ויקבל העלאה גדולה כדי לשמור אותו בקבוצה. אילקאי גונדואן, שעבר פציעה קשה בעונה שעברה, צפוי לפתוח לראשונה העונה בהרכב של פפ גווארדיולה.

בשלוש העונות האחרונות סבל הקשר הגרמני משלוש פציעות קשות, עונה שעברה נפצע במשחק נגד ווטפורד והביע את חששו מכך שלא יצליח לחזור ליכולת שהציג בבורוסיה דורטמונד. "אם אומר שאני אותו שחקן שהייתי לפני הפציעות אשקר", אמר גונדואן. "הכי קשה היה לי להיות מנותק מהסגל של סיטי כשעברתי את תהליך השיקום. נוצר מצב בו לא הרגשתי יותר חלק מהקבוצה. נפצעתי כבר פעמיים בברכיים כך שאני יודע היום איך להתכונן למשחקים".


גונדואן. יחזור לעצמו? (AFP)

צ'לסי – נוטינגהאם פורסט (21:45)
אדן הזאר צפוי לפתוח בהרכב הבלוז. המנג'ר אנטוניו קונטה אמר לכתבים שהבלגי נמצא לקראת סיום השיקום שלו והוא כשיר לפתוח. "אני חושב שהוא מוכן לשחק 90 דקות", אמר האיטלקי. "הייתי שחקן ואני מכיר את כל הפציעות האלה ולכן קל יותר לדעת איך להתנהג איתו".

הזאר שלח עקיצה לעבר ז'וזה מוריניו שאימן אותו לפני קונטה בצ'לסי: "אחרי שבוע שעבדתי עם קונטה בצ'לסי, הרגשתי שיפור גדול ביכולת שלי. הוא הראה ביובנטוס ובצ'לסי שהוא מאמן גדול ושיש לו עוד הרבה שנים לפניו. הוא משתמש בהרבה טקטיקה וזה לא תמיד כיף לחלוץ לרדת הרבה להגנה ולעזור".


הזאר. טוב לו יותר אצל קונטה (Gettyimages)

מנצ'סטר יונייטד – בארטון (22:00, ישיר בספורט 1)
השדים האדומים, שכאמור, הניפו את גביע הליגה בעונה שעברה, יקוו להמשיך בכושר המצויין מפתיחת העונה כשיארחו את הקבוצה מהצ'מפיונשיפ. המנג'ר ז'וזה מוריניו צפוי לערוך רוטציה חלקית ב-11 ולוקו שואו, ג'סי לינגארד ומתיאו דרמיאן צפויים לפתוח בהרכב. יונייטד היא המועמדת בכירה לזכות שוב בתואר עם יחסי של 2 ל-11, כשבארטון לעומתה עם יחס של 1 ל-750.

ארסנל – דונקסטר (21:45)
התותחנים שרשמו משחק שלישי ללא הפסד ותיקו מול צ'לסי במחזור האחרון, מקווים לחזור לנצח בקלות את הקבוצה מהליגה השלישית. המנג'ר ארסן ונגר, צפוי לעלות עם שחקנים צעירים, כפי שהוא נוהג לעשות בגביע הליגה. ונגר אישר שהחלוץ דני וולבק ייעדר חודש מהמגרשים בעקבות פציעה במפשעה, כשגם מסוט אוזיל, פרנסיס קוקלן ומאתייו דבושי לא יהיה בסגל למשחק.


ונגר. יעלה בהרכב משני (AFP)

אברטון – סנדרלנד (21:45)
שתי הקבוצות יעלו לשחק בתלבושת מיוחדת שתישא במקום שם הספונסר את הקרן לזכרו של בראדלי לאורי, הילד בן השש שמת לפני כחודשיים ממחלת הסרטן. בתום המשחק יחתמו כל השחקנים על החולצות ויעבירו אותן למכירה פומבית כשהכסף שייתרם יילך לקרן המיוחדת. שתי הקבוצות פתחו רע מאוד את העונה, אברטון מדורגת 18 בפרמייר-ליג בעוד החתולים השחורים במקום ה-21 בצ'מפיונשיפ. המנג'ר רונאלד קומאן, שרוצה לסיים את רצף ארבעת ההפסדים בכל המסגרות, יבצע שינויים בהרכב. "יהיו לנו עכשיו ארבע משחקים בבית ונצטרך לנצח כדי לקבל ביטחון". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי