מסי, ניימאר ורונאלדו יתחרו על תואר כדורגלן השנה של פיפ"א

ניימאר ומסי. איפה הם בחגים?
ניימאר ומסי. איפה הם בחגים? | צילום: Gettyimages

אחד מהשלושה יקבל את התואר בטקס שייערך ב-23 באוקטובר. אלגרי, קונטה וזידאן יתחרו על פרס "מאמן השנה"

(גודל טקסט)

פיפ"א הכריזה היום (שישי) רשמית על שלושת המועמדים לתואר שחקן השנה בעולם, כאשר ליונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו וניימאר ינסו לגרוף את התואר שיחולק ב-23 באוקטובר.

מדובר בקרב פיקנטי במיוחד בין כוכב ברצלונה לזה מפאריס סן ז'רמן, שעזב הקיץ את הקטאלונים תמורת 222 מיליון יורו כדי "לצאת מהצל" של הפרעוש. בעונה שעברה זכה בפרס CR7 מריאל מדריד ומבחינת תארים הייתה לו עונה טובה יותר מזו של מתחריו אחרי שהוביל את ריאל לאליפות ספרד וזכייה שנייה ברציפות בליגה האלופות. שני מתחריו הסתפקו בזכייה בגביע הספרדי.

בקטגוריית המאמנים יתחרו מסימליאנו אלגרי (יובנטוס), אנטוניו קונטה (צ'לסי) וזינדין זידאן (ריאל מדריד). גם פה לנציג של הבלאנקוס יש יתרון על מתחריו אחרי שלקח עם ריאל "דאבל" מיוחד במינו. 

כריסטיאנו רונאלדו (AFP)
כריסטיאנו רונאלדו. שניים רבים השלישי ינצח? (AFPׂׂ)

כמו כן, הוכרזו המועמדים לפרס פושקאש, הפרס המוענק לשער היפה ביותר. בין השמות המוכרים ניתן למצוא את קווין פרינס בואטנג (לאס פלמאס בעת כיבוש השער ואיינטרכט פרנקפורט כיום) ונמניה מאטיץ' (צ'לסי בעת כיבוש השער ומנצ'סטר יונייטד כיום) אוליבייה זי'רו (ארסנל, מועמד על "שער העקרב") וכמובן את מריו מנדז'וקיץ' מיובנטוס, שמועמד על השער הנפלא שלו בגמר ליגת האלופות. בין השמות ניתן גם למצוא אישה אחת – דיינה קסטייאנוס מנבחרת ונצואלה. מועמדים נוספים: מוסא דמבלה (סלטיק), אווילס הוטרדו (מונטריי כיום, טיחואנה בעת כיבוש השער), אוסקרינה מסולוקה (שוער, בארוקה), ג'ורדי מאבולה (בארסה ב' בעת כיבוש השער, מונאקו כיום), אלחנדרו קמארז'ו (אוניברסידאד קונספסיון).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי