צפו בתקציר: 0:5 למנצ'סטר סיטי על פאלאס, צמד לסטרלינג

מנצ'סטר סיטי
מנצ'סטר סיטי | AFP

הסיטיזנס דרסו את נועלת הטבלה. צמד לסטרלינג, סאנה הוסיף שער ובישול, אגוארו ודלף השלימו. לוקאקו העניק לשדים האדומים ניצחון על סאות'המפטון. שלושער למוראטה ב-0:4 לבלוז על סטוק

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)
אחרי ה-2:3 של טוטנהאם על ווסטהאם, המחזור השישי בפרמייר-ליג נמשך היום (שבת) כשבמוקד מנצ'סטר סיטי הביסה 0:5 קריסטל פאלאס, מנצ'סטר יונייטד הסתפקה ב-0:1 של סאות'המפטון ושלושער של אלברו מוראטה הוביל את צ'לסי ל-0:4 על סטוק.




מנצ'סטר סיטי – קריסטל פאלאס 0:5
ההסיטיזנס רשמו ניצחון רביעי ברציפות בליגה ולמרות שיוויון נקודות עם היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד, הצליחו לפתוח ממנה פער קטן בזכות יחס שערים עדיף. לעומתה נועלת הטבלה האומללה, עדיין ללא נקודות, נשארה הקבוצה היחידה בחמש הליגות הבכירות ללא שער זכות אחד. התכולים שלטו מתחילת המשחק ולא הפסיקו לתקוף את השער של וויין הנסי, אך לא הצליחו למצוא את הרשת.  ואם זה לא מספיק, בדקה ה-28 בנג'מן מנדי הוחלף בדנילו לאחר שנפצע ולא יכול היה להמשיך. ממש לפני הירידה להפסקה בדקה ה-44, דויד סילבה שלח כדור עומק נהדר ללירוי סאנה והגרמני הצעיר הקפיץ מעל סקוט דאן והכניע מקרוב את הנסי בדרך ל-0:1.



מנדי. נפצע והוחלף (AFP)


המארחת המשיכה בשלה גם במחצית השנייה ובדקה ה-51 סאנה קיבל כדור בשמאל, פרץ באגף והעביר רוחב לראחים סטרלינג, שדחק מקרוב את ה-0:2 עם שער כבר משחק שלישי ברציפות בפרמייר-ליג, הישג אותו רשם לראשונה בקריירה. בדקה ה-59 האנגלי הצעיר השלים צמד, כשהפעם סרחיו אגוארו העביר לו כדור רוחב מימין והשאיר לו לדחוק מקרוב את ה-0:3. בדקה ה-79 אגוארו הוסיף אחד משלו כשנגח מקרוב את ה-0:4 ופביאן דלף המחליף כבש את החמישי כשסובב נהדר כדור מחוץ לרחבה, לפינה הימנית הגבוהה של הנסי.



שער ובישול לסאנה, צמד לסטרלינג (AFP)


הרכבים

 מנצ'סטר סיטי: אדרסון, ניקולאס אוטאמנדי, קייל ווקר, בנג'מן מנדי (דנילו 28), ג'ון סטונס (פביאן דלף 70), דויד סילבה, פרננדיניו, קווין דה ברוינה, ראחים סטרלינג (ברנרדו סילבה 60), לירוי סאנה, סרחיו אגוארו.


קריסטל פאלאס: וויין הנסי, ממאדו סאקו, סקוט דאן, פטריק ואן אאנהולט, ג'פרי שלופ, טימותי פוסו-מנסה, יוהאן קבאיי (ג'ייסון פונצ'ון 57), אנדרו אנדרוס טאוסנד, לוקה מיליבוייביץ', רובן לופטוס-צ'יק, כריסטיאן בנטקה (בקארי סאקו 72).
 


סאות'המפטון – מנצ'סטר יונייטד 1:0
אחרי שהביסו 0:4 את אברטון במחזור הקודם, השדים האדומים השיגו ניצחון שני ברציפות בליגה. שחקניו של ז'וזה מוריניו התקשו מול הקדושים באצטדיון סיינט מריז, ובדקה ה-20 הגיע שער היתרון שהעניק ניצחון. אשלי יאנג ליהטט במשאל והגביה כדור לרחבה ורומלו לוקאקו התרומם גבוה כדי לנגוח. פרייז'ר פורסטר הצליח להדוף את הכדור הראשון, אך לצערו החלוץ הבלגי השתלט על הריבאונד ונעץ ברשת את ה-0:1. שער ליגה שישי העונה לרכש מאברטון, שהפך אותו למלך השערים יחד עם אלברו מוראטה.


הרכבים
סאות'המפטון: פרייז'ר פורסטר, מאיה יושידה, ראיין ברטרנד, סדריק סוארס (ג'יימס ווארד-פראוס 83), ווסלי הואדט, סטיבן דיוויס (מנולו גביאדיני 73), דושאן טאדיץ', אוריול רומאו, ניית'ן רדמונד, מריו למינה, שיין לונג (צ'ארלי אוסטין 83).

 

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, אריק באיי, פיל ג'ונס, אשלי יאנג, נמניה מאטיץ', מרוואן פלאיני, חואן מאטה (אנדר הררה 62), הנריק מחיטריאן (כריס סמולינג 75), מרקוס ראשפורד (דיילי בלינד 93), רומלו לוקאקו.


לוקאקו נעץ את הראשון (Gettyimages)
 
 

סטוק – צ'לסי 4:0
האלופה שסיימה בתיקו מאופס עם ארסנל במחזור שעבר, התאוששה בהמשך השבוע כשדרסה 1:5 והצליחה להמשיך במומנטום על חשבון הפוטרס, שרשמו הפסד ליגה שני ברציפות ושלישי בכל המסגרות בזכות ארבעה שערים תוצרת ספרד. כבר אחרי שתי דקות הבלוז עלו ל-0:1 כשססאר אספיליקואטה שלח כדור עומק מצויין לאלברו מוראטה, שהמשיך עד הסוף והכניע מקרוב את ג'ק באטלנד. החגיגה הספרדית המשיכה בדקה ה-30 כשפדרו השתלט על כדור שדארן פלטשר איבד ברשלנות, המשיך עד קצה הרחבה ובעט את ה-0:2 לרשת של באטלנד. 



מוראטה. שלושער של חלוץ הרכש מריאל מדריד (AFP)


בדקה ה-77 מוראטה השתלט על כדור במרכז המגרש והמשיך עד הסוף כדי לכבוש את ה-0:3 מזווית קשה, וחמש דקות אחר כך השלים חלוץ הרכש מריאל מדריד שלושער כשדחק מקרוב אחרי בישול נוסף של אספיליקואטה. שער שישי העונה למוראטה, שמציב אותו בפסגת מלך השערים של של הפרמייר-ליג יחד עם רומלו לוקאקו.


הרכבים

סטוק: ג'ק באטלנד, אריק פיטרס, ג'לן ג'ונסון, ברונו מרטינס-אינדי (איברהים אפלאי 76), דארן פלטשר, ג'ו אלן, צ'רדאן שאקירי, אריק צ'ופו מוטינג, מאם ביראם דיוף, חסה (פיטר קראוץ' 61), רמאדן סובחי.

צ'לסי: טיבו קורטואה, ססאר אספיליקואטה, מרקוס אלונסו (גארי קייהיל 59), אנטוניו רודיגר, אנדראס כריסטנסן, וויליאן (אדן הזאר 72), ויקטור מוזס, פדרו (ססק פברגאס 68), טימואה בקאיוקו, אנגולו קאנטה, אלברו מוראטה.


תוצאות נוספות

אברטון – בורנמות' 1:2

(עומאר ניאסה 77, 82/ ג'ושואה קינג 49)



סוונזי – ווטפורד 2:1

(אנדרה גריי 13, ריצ'ארליסון 90/ תמי אברהם 56)



ברנלי – האדרספילד 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי