אגוארו עבר תאונת דרכים בהולנד, ייעדר לפחות חודש

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | טוויטר

מכה קשה למנצ'סטר סיטי: המונית בה נסע כוכב הקבוצה הייתה מעורבת בתאונת דרכים באמסטרדם והוא שבר צלע. הקבוצה אישרה שהוא ייבדק בימים הקרובים

(גודל טקסט)
מכה קשה למנצ'סטר סיטי. כלי תקשורת בארגנטינה דיווחו הלילה (בין חמישי לשישי) שכוכב הקבוצה סרחיו אגוארו עבר תאונת דרכים בהולנד וסובל מצלע שבורה, דיווח שמספר שעות לאחר מכן אישרה גם הקבוצה שהבהירה כי הוא ייבדק בימים הקרובים.


החלוץ הארגנטינאי טס להולנד כדי לראות הופעה של זמר קולומביאני בשם מאלומה, איתו אפילו העלה תמונה משותפת באינסטגרם, ונפצע בדרכו חזרה לשדה התעופה "סחיפול" כאשר נהג המונית בה נסע היה מעורב בתאונת דרכים. למזלו הוא היה חגור, אבל עדיין סבל ממכות שספג מהתאונה.




לפי הדיווחים אגוארו ייעדר כעת המגרשים לתקופה מסוימת, ככל הנראה באיזור השישה עד שמונה שבועות. החדשות האלה הם הדבר הכי גרוע שהיה יכול לנחות על פפ גווארדיולה, שאיבד גם את בנג'מין מנדי לתשעה חודשים בגלל פציעה. זו גם מכה קשה לנבחרת ארגנטינה, בה לא יוכל לשחק במשחקים המכריעים במוקדמות המונדיאל מול פרו ואקוואדור.


 

@maluma . Gracias por la invitación !!

A post shared by Sergio Leonel Agüero (@10aguerosergiokun) on

Manchester City striker Agüero involved in Amsterdam car accident https://t.co/qGsAyEFFpt@HLNinEngeland

— Roeland Roovers (@r0eland) September 29, 2017


גווארדיולה מצידו, הביע דעתו אתמול שהוא עלול להיות מפוטר אם גם השנה לא יזכה באף תואר והפציעה של אגוארו עלולה להאיט את הריצה של הקבוצה שפתחה את העונה בצורה הטובה ביותר ומובילה במקום הראשון. קבוצתו לשעבר של אגוארו, אינדפנדיינטה, איחלה לחלוץ החלמה מהירה.


¡Fuerza y pronta recuperación @aguerosergiokun! Todo @Independiente está con vos en este difícil momento. pic.twitter.com/JpVHfLYTVD

— C. A. Independiente (@Independiente) September 29, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי