קיין השתווה לגלן הודל, צפו ב-0:4 של יונייטד מול קריסטל פאלאס

הארי קיין
הארי קיין | AFP

החלוץ הפך למלך שערי טוטנהאם בכל הזמנים וגם השווה שיא שערים לחודש ב-0:4 מול האדרספילד. שיא גם ללוקאקו בחגיגה מול פאלאס. ניצחון דרמטי לווסטהאם

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
המחזור השביעי בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) והעניינים כסדרם. מנצ'סטר יונייטד המשיכה לדרוס ולא התקשתה מול קריסטל פאלאס המפורקת. טוטנהאם הביסה את האדרספילד, לסטר ממשיכה לשקוע ואילו ווסטהאם, ווטפורד וסטוק השיגו נקודות חשובות בזכות שערים דרמטיים.




מנצ'סטר יונייטד – קריסטל פאלאס 0:4 

חגיגה באולד טראפורד. רומלו לוקאקו כבש את הרביעי בדקה ה-86 והשווה את שיא המועדון של אנדי קול – שבעה שערי ליגה בשבעה משחקים ראשונים במדי האדומים. עוד לפני כן, מרכוס ראשפורד בישל לראשונה בחייו פעמיים במשחק אחד – לחואן מאטה (3) ולמרואן פלאיני (49). הקשר הבלגי היה אחראי גם על השער השני בדקה ה-35 כשדחק פנימה הגבהה של אשלי יאנג. פאלאס שמרה על מאזנה העלוב והיא מדורגת אחרונה עם אפס נקודות, אפס שערים ו-17 שערי חובה. יונייטד תחכה למעידה של היריבה העירונית.
 


האדרספילד – טוטנהאם 4:0

הארי קיין, זה כל הסיפור. צמד שלו החלוץ הבלתי נגמר העלה את מאזנו ל-13 שערים בחודש ספטמבר – שיא שחולקים ביחד רונאלדו (ספטמבר 2010) ומסי (מרץ 2012). קיין השתווה לגלן הודל בראש טבלת מבקיעי הספרס בכל הזמנים עם 110 שערים, רק שהודל עשה זאת ב-490 משחקים לעומת 172 של קיין. החלוץ כבש בדקות 9 ו-23 בפתיחה המדהימה של התרנגולים כשאת שני השערים בישל לו קירן טריפייר. בן דייויס "גנב" שער לחלוץ בדקה ה-16 ומוסא סיסוקו סגר עניין בדקה ה-90. ניצחון רביעי ברציפות לטוטנהאם בכל המסגרות. העולה החדשה ממשיכה לדעוך. 


רותח. קיין ֹֹׁ(AFP) 

 

ווסטהאם – סוונזי 0:1 

דיאפרה סאקו שנכנס כמחליף 12 דקות לסיום כבש בדקה ה-90 וסידר לפטישים ניצחון שני העונה שגם העולה אותם מעל הקו האדום. הברבורים ירדו אל מתחת לקו אחרי משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.


 

ווסט ברומיץ' – ווטפורד 2:2

דרמה בהות'ורנס. רישרילסון הברזילאי שניצח במחזור הקודם את סוונזי השווה בדקה ה-90 ומנע מברומיץ' ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים. סלומון רונדון (18) וג'וני אוואנס (21) כבשו צמד בזק למקומיים. עבדולאי דוקורה צימק בדקה ה-37 לפני שבא הווינר הגדול של מרקו סילבה והציל נקודה. הצרעות עברו את ליברפול בדרך למקום החמישי. 


 

משחקים נוספים: 

 סטוק – סאות'המפטון 1:2 

(מאמה בירם דיוף 40, פיטר קראוץ' 85 / מאיה יושידה 75). 



בורנמות' – לסטר 0:0 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי