פלאיני זכה לתמיכה, לוקאקו השווה את שיאו של קול

מרואן פלאיני
מרואן פלאיני | AFP

מנצ'סטר יונייטד חגגה 0:4 על קריסטל פאלאס, שנמצאת בדרך הבטוחה לצ'מפיונשיפ, כאשר הבלגים מככבים. ז'וזה מוריניו: "יש שחקנים שמצליחים אצלי ולא הצליחו אצל אחרים"

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)
 מנצ'סטר יונייטד לא התקשתה לנצח את קריסטל פאלאס האומללה 0:4 והכתירה את עצמה כ-"0:4 FC", לאור העובדה שהיא ניצחה בתוצאה הזאת פעמיים בשלושת המחזורים האחרונים בפרמייר-ליג.


לשדים האדומים היה קל להתעלל בפאלאס, שאחרי שבעה מחזורים נראית בדרך הבטוחה לצ'מפיונשיפ. היא כבר עם שיא שלילי של שבעה משחקי פרמייר-ליג בלי נקודה וללא שער זכות והמנג'ר רוי הודג'סון, שהחליף את פרנק דה בור רק לפני כשלושה שבועות, חושש שבקצב הזה הקבוצה תרד כבר בחג המולד וטען "אנחנו נראים כמו מתאגרף שנפל לקרשים".




אם לא די בכך, פאלאס השתוותה לפורטסמות' שפתחה את הפרמייר-ליג עם שבעה מחזורים ללא ניצחון בעונת 2009/10. הקבוצה היחידה בתולדות הכדורגל האנגלי בכל ארבע הליגות הראשונות שיש לה מאזן גרוע יותר היא האליפקס טאון שבעונת 1990/91 רשמה 730 דקות ללא כיבוש ובלי נקודות בעוד שפאלאס בליגה העליונה עם 630 דקות עקרות. פאלאס למעשה עקפה את ברנלי שהחזיקה במאזן של 552 דקות ללא שער בעונת 97/98.



הודג'סון. שיאים שליליים נשברים בזה אחר זה (AFP)


הסיפור הגדול של יונייטד הוא מרואן פלאיני, הקשר הבלגי שכולם היו בטוחים שייזרק מהקבוצה ואתמול כיכב עם צמד כמחליפו של פול פוגבה. פלאיני קיבל את הציון 8 ב"סאנדיי מירור" ונבחר למצטיין. ז'וזה מוריניו אמר עליו: "הוא לוחם. רק מישהו חזק היה יכול להתמודד עם הקשיים שהיו לו. אנשים חשבו שהוא לא מתאים לקבוצה. הוא שחקם עם המון גאווה ואני שמח שעזרתי לו להגיע לכושר בו הוא נמצא היום".


עוד אמר "המיוחד": "אנחנו המנג'רים אוהבים שחקנים מסוימים שמנג'ר אחר לא אוהב וההיפך. יש שחקנים שמצליחים אצלי ולא הצליחו אצל אחרים וזה גם הפוך. אני חושב שיש למרואן תכונות חשובות ואני מנסה להשתמש בהן. הוא שחקן מאוד קבוצתי ויש לנו יחסים טובים".


לערוץ הטלוויזיה של מנצ'סטר יונייטד סיפר פלאיני: "אני עובד קשה על כר הדשא. אני מנסה לעשות את העובדה הכי טוב שאני יכול. חודשיים מהפתיחה ולא ספגנו הרבה שערים. אנחנו צריכים לנסות לעשות זאת גם בעתיד".



מוריניו. זכה לתמיכה יוצאת דופן ממוריניו (AFP)


בלגי נוסף שמככב הוא רומלו לוקאקו, שכבש משחק שביעי ברציפות והשתווה לאנדי קול שכבש אף הוא בשבעת המחזורים הראשונים שבעה שערים. ללוקאקו יש 11 שערים ב-10 משחקים ביונייטד בכל המסגרות העונה.


מוריניו תקף את אלה שטענו בפתיחת העונה שלוקאקו לא יתרום מספיק לקבוצה: "זה יפה שחלוץ רכש כמוהו משווה את השיא של אנדי קול. הוא כבש רק בדקה ה-86 וחשבתי שהוא לא יכבוש היום ובכל זאת הייתי מרוצה מהתרומה שלו. מסתבר שלוקאקו לא חשוב רק בגלל השערים, אלא הדרך בה הוא משחק ומאפשר לאחרים לכבוש".

It really is 4-0 FC. pic.twitter.com/6QPECX1Flk

— Manchester United (@ManUtd) September 30, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי