בלתי עציר: כשאוהדי האדרספילד מחאו כפיים להארי קיין

הארי קיין
הארי קיין | AFP

חלוץ טוטנהאם הבקיע פעמיים ב-0:4 וגרם גם לאוהדי היריבה להריע. הרצף המרשים בחוץ, השוואת השיאים של מסי ורונאלדו ולמה וומבלי הפך "למטרד". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
סיטי? יונייטד? אם יש הסכמה מקיר לקיר בכדורגל האנגלי היא לגבי הארי קיין. חלוץ טוטנהאם המשיך אמש (שבת) בכושר האדיר בו הוא נמצא והפציץ צמד ב-0:4 של התרנגולים על האדרספילד וגרם אפילו לאוהדי היריבה לקום ולמחוא לו כפיים.


קיין כבש 21 שערים בעשרת משחקי החוץ האחרונים בהם השתתף במדי טוטנהאם ונבחרת אנגליה. הרצף החל ב-18 במאי בעונה שעברה עם ארבעה שערים בניצחון 1:6 על לסטר 1:6. במהלך המשחקים הללו רשם פעמיים שלושער, מול האל שנה שעברה ומול אפואל ניקוסיה בשבוע שעבר, חמישה צמדים ורק במשחק חוץ אחד מתוך העשרה לא הבקיע, זה היה נגד ניוקאסל ב-13 באוגוסט.




בחודש ספטמבר החלוץ בן ה-24 הבקיע 13 שערים ובכך השתווה לליונל מסי ולכריסטיאנו רונאלדו שכבשו 13 פעמים בחודש הפורה ביותר שלהם בקריירה (מרץ 2012 ואוקטובר 2010 בהתאמה). בעקבות ההצגה קיבל קיין ציון 9 ב"סאנדיי מירור".


זה היה המפגש הראשון בין הקבוצות אחרי 45 שנה והתרנגולים מדורגים במקום השלישי למרות שלא ניצחו אפילו פעם אחת העונה במגרשם ה"ביתי", וומבלי. ב"מייל און סאנדיי" נכתב: "טוטנהאם היא מאלה שהיו חולמות כנראה לשחק רק בחוץ העונה. וומבלי רק מהווה עבורה מטרד". השחקנים של מאוריסיו פוצ'טינו ניצחו את כל ארבעת משחקי החוץ הראשונים שלהם העונה, הישג שנרשם בפעם האחרונה בעונת 1960/61. אז טוטנהאם ניצחה שמונה פעמים ברציפות בחוץ וסיימה את העונה עם דאבל חלומי.


הארי קיין. כמו מסי ורונאלדו (AFP)
הארי קיין. כמו מסי ורונאלדו (AFP)


פוצ'טינו אמר בסיום: "הופעה מצוינת, באופן יחסי, אם אנחנו זוכרים ששיחקנו נגד אפואל ניקוסיה באמצע השבוע ומדובר בטיסה ארוכה. זה היה אתגר לא קל ל-11 שלי והם עמדו בזה. האדרספילד ספגה רק שלושה שערים העונה עד כה כך שזה ניצחון גדול".


Harry Kane has 13 goals this September, equalling the record in a single month by Lionel Messi (March 2012) & Cristiano Ronaldo (Oct 2010) pic.twitter.com/l2cKDqxLVp

— Match of the Day (@BBCMOTD) September 30, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי