קיין נשאל אם יעבור לריאל: "לא יכול לשלול שום דבר"

הארי קיין
הארי קיין | AFP

החלוץ, שנמצא עם נבחרת אנגליה לקראת המשחק מול סלובניה (21:45, ישיר בספורט2), הבהיר: "אני מאושר בטוטנהאם, אבל בחיים לא אענה ב'כן' או 'לא'. צריך לראות"

(גודל טקסט)

 הארי קיין אולי לא מצא את הרשת בחודש אוגוסט, אבל בספטמבר דאג להזכיר לכולנו במהרה את יכולתו. חלוץ טוטנהאם ונבחרת אנגליה בן ה-24 השיב עם 13 שערים, הזכיר לכל העולם שהוא אחד החלוצים הטובים בעולם וכמובן ששמו נקשר בשנית עם מעבר לאחד ממועדוני הפאר.

דיווחים בספרד על כך שריאל מדריד מתכננת להציע עבורו 200 מיליון יורו כבר פורסמו, המחיר הגבוה בעיקר לאור העובדה שלקיין חוזה בטוטנהאם עד 2022, אבל בעוד בלונדון משוכנעים שקיין לא עוזב לשום מקום, תגובתו של החלוץ לסיטואציה הייתה מעט שונה.

קיין נמצא בימים אלו עם נבחרת אנגליה, שם הוא מונה לקפטן תחת גארת' סאותגייט והערב יוביל אותה בוומבלי מול סלובניה (21:45, ישיר בספורט2), אולם כשנשאל החלוץ על האפשרות שיעבור לספרד הבהיר: "בחיים לא אענה 'כן' או 'לא', אי אפשר לשלול שום דבר. זה לא משהו שאני בוודאות רוצה לעשות, אבל אי אפשר לשלול דבר. אני מאושר בטוטנהאם, אבל צריך לראות איך יתפתחו דברים".


קיין במדי אנגליה. הערב הוא גם יענוד את סרט הקפטן (AFP)

קיין כאמור לעיל פתח את העונה בעצלתיים, אולם עם סיום חודש אוגוסט כבש רק במדי טוטנהאם 11 שערים ובסך הכל לזכותו 44 שערי פרמייר-ליג מאז פברואר 2016. בנוסף לקיין הוזכרו כמועמדים לבלאנקוס גם פאולו דיבאלה מיובנטוס ואנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי