דיווח: קוטיניו יוכל לעבור מליברפול לברצלונה כבר בינואר

קוטיניו
קוטיניו | Getty

לפי "מונדו דפורטיבו", הברזילאי מחזיק בהסכם עם קבוצתו לפיו יוכל לעזוב בחלון ההעברות הקרוב, בתמורה לכך שיופיע במדי המייטירדס בליגת האלופות

(גודל טקסט)

 האם פיליפה קוטיניו יגיע בכל זאת לברצלונה? מונדו דפורטיבו מדווח היום (רביעי) שהכוכב הברזילאי של ליברפול עשוי לעזוב את אנגליה כבר בינואר הקרוב, בעקבות סיכום עם המייטירדס לפיו יוכל לעזוב אותם בחלון ההעברות של החורף.

כזכור, קוטיניו רצה מאוד להצטרף לסגנית אלופת ספרד בקיץ האחרון, אך המנג'ר יורגן קלופ סירב בתוקף לאפשר לו לעזוב. זאת למרות רצונו של הקשר בן ה-25, שאף היה מוכן לפתוח במרד לאחר שהמעבר לא יצא לפועל.

לפי הדיווח, כדי למנוע את המהומה סביב הקבוצה, ראשי ליברפול ביקשו מהברזילאי להופיע במדי הקבוצה בליגת האלופות על מנת לרצות את הקהל, בתמורה לכך שיאפשרו לו לעזוב ביתר קלות בינואר, כמובן בהנחה שברצלונה תגיש הצעה כספית מספיק גבוהה.


קוטיניו. היורש של אינייסטה? (Gettyimages)

ברצלונה מצידה עוקבת כל העת מהצד, ויודעת שקוטיניו ימשיך לדחוף למעבר. למרות שקשר נבחרת ברזיל לא יוכל לקחת חלק בליגת האלופות במדי הבלאוגרנה, ארנסטו ואלוורדה מעוניין בו מאוד למאבקים בליגה ובגביע המלך ורוצה לצרף לסגל שחקן ברמתו, שיוכל גם לתפוס את מקומו של אנדרס אינייסטה, במקרים שהקפטן יקבל מנוחה או יסבול מפציעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי