אגוארו: כסף זאת לא בעיה, יהיה קשה להביא את מסי

סרחיו אגוארו עם ליאו מסי
סרחיו אגוארו עם ליאו מסי | Gettyimages

חלוץ מנצ'סטר סיטי התייחס לאפשרות שישתף פעולה עם בן ארצו: "הוא סמל בברצלונה". קון התייחס גם לביקורות על כך שנפצע באמסטרדם: "ביום חופש שחקנים עושים מה שהם רוצים"

(גודל טקסט)
 90 דקות יכולות לשנות הכל בכדורגל. רק בשבועות האחרונים היה ליאו מסי השחקן המושמץ ביותר בכל מה שקשור לנבחרת ארגנטינה שהתרחקה מאוד ממונדיאל 2018, אבל אחרי שכבש שלושער בניצחון 1:3 על אקוואדור, שישלח את האלביסלסטה לרוסיה בקיץ הבא, הוא כבר מוגדר בכלי תקשורת רבים כשחקן הכי בולט במוקדמות המונדיאל.


לאחרונה פורסם שמנצ'סטר סיטי תציע למסי400 מיליון יורו כדי לצרף אותו, אחרי שהוא עדיין לא חתם רשמית על הארכת חוזהו בברצלונה. חברו לנבחרת, סרחיו אגוארו, שלא שיחק בה לאחרונה בעקבות פציעה בתאונת דרכים, התייחס בראיון לרשת הטלוויזיה הארגנטינית TYC לאפשרות שיזכה לשחק לצד מסי בסיטי.





"הכסף להביא את מסי הוא לא הבעיה כאן", אמר החלוץ הארגנטינאי. "לסיטי יש את האמצעים, אבל שחקנים כמו ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו מהווים סמלים עבור המועדון שלהם וקשה להם לעזוב אותו. הייתי מאושר אם מסי היה משחק לצידי בסיטי, אבל זה דבר קשה ביותר".


אגוארו רמז שייתכן שישחק כבר מול סטוק בשבת בליגה למרות התאונה שעבר, וענה לאלה שמתחו עליו ביקורת מדוע טס לאמסטרדם להופעה של הזמר מאלומה ביום החופשי שלו: "אני לא מבין למה מותחים עליי ביקורת. כשיש לנו ימי חופש בסיטי, שחקנים עושים מה שהם רוצים. חלק נוסעים ללונדון, חלק לספרד וחלק לאיטליה".



מסי ואגוארו. כנראה ישתפו פעולה רק בנבחרת (Gettyimages)


"למזלי, אני מכיר את הסוכן של מאלומה שהזמין אותי להופעה באמסטרדם, אז טסתי לשם", הוסיף קון. "היו לי כמעט יומיים של חופשה. היה לי כל הזמן, אבל למזלי הרע הייתה לי תאונה. ברור שאתה חושב דברים כמו 'למה בכלל הלכתי להופעה', אבל קשה לדמיין שדבר כזה יכול לקרות לך".


אגוארו הוסיף: "לא ברור אם אשחק ביום שבת, אבל התאמנתי כרגיל עם כל הקבוצה. הפציעה מאחורי. אני עדיין רוצה לברר אם יש לי כאבים ואת זה אעשה באימונים הקרובים כשנקיים משחק פנימי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי