צפו: 2:7 לסיטי על סטוק, פאלאס הדהימה את צ'לסי

ראחים סטרלינג ודויד סילבה
ראחים סטרלינג ודויד סילבה | Gettyimages

האלופה הושפלה בחוץ עם 2:1 לאחרונה בטבלה. קבאיי וזאהה כבשו, בקאיוקו איזן זמנית. החבורה של פפ פתחה פער של שתי נקודות בפסגה עם קונצרט באיתיחאד, צמד לז'סוס. ווטפורד הפתיעה את ארסנל

(גודל טקסט)
משחקי המחזור השמיני בפרמייר-ליג נמשכו גם אחר הצהריים ובערב (שבת), ואחרי ה-0:0 של ליברפול ומנצ'סטר יונייטד קיבלנו פיצוי גדול. קריסטל פאלאס הדהימה את צ'לסי עם 1:2 כשהחבורה של רוי הודג'סון גם כבשה לראשונה העונה וגם לקחה נקודות ראשונות. מן העבר השני, החבורה של אנטוניו קונטה ספגה הפסד שני ברציפות והיא כבר רחוקה תשע נקודות מהפסגה.


מי שהמשיכה בכושר המופלא שלה היא מנצ'סטר סיטי שרמסה באיתיחאד 2:7 את סטוק סיטי האומללה. החבורה של פפ גווארדיולה רחוקה כעת שתי נקודות מיריבתה העירונית ונכון לעכשיו קשה לראות מי יעצור אותה. טוטנהאם התבססה במקום השלישי עם 0:1 על בורנמות', ניצחון ליגה שלישי ברציפות של התרנגולים. 


  • צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד סחטה 0:0 מליברפול, הצלה אדירה של דויד דה חאה


סוונזי קטעה רצף של ארבעה משחקי לליגה ללא ניצחון עם 0:2 על האדרספילד המפתיעה. ווסטהאם פספסה הזדמנות לרשום ניצחון שני ברציפות, אחרי ששמטה יתרון בחוץ וסיימה ב-1:1 עם ברנלי העיקשת. ווטפורד חגגה בדרבי על חשבונה של ארסנל. 



אנטוניו קונטה. הפסד משפיל (AFP)


מנצ'סטר סיטי – סטוק 2:7
עוד הצגה של הקבוצה הכי טובה נכון לעכשיו באירופה. רוצים מספרים? 22 נקודות מתוך 24 אפשריות, הפרש שערים 4:29 ובעיקר כדורגל סוחף בלי אחד מהכוכבים הכי גדולים שלה. סרחיו אגוארו התאושש מהר מהפציעה וצפה מהספסל בחבריו פשוט מתפוצצים. החגיגה החלה בדקה ה-17 כשקייל ווקר סידר לגבריאל ז'סוס שער קל. כעבור שתי דקות ראחים סטרלינג הבקיע מבישול של לירוי סאנה. דויד סילבה הוסיף בדקה ה-27 מבישול של סטרלינג.


דווקא אז האורחת התחילה להתעורר, ובדקה ה-44 ממה דיוף כבש מתוך הרחבה. בדקה ה-47 כבר נדמה היה שהבחורים של מארק יוז, שאימן בעבר את סיטי, בדרך לקאמבק. קייל ווקר כבש שער עצמי (47) ופתאום נראה היה שקיבלנו משחק חדש. אבל בדקה ה-55 ז'סוס השלים צמד (שישה שערי ליגה העונה) כשניצל כדור עומק גאוני של קווין דה בריינה. בדקה ה-60 היה פרננדיניו המחליף שניצל את הכדור שהשאיר לו פביאן דלף עם טיל מ-25 מטרים אל בין החיבורים. כעבור שתי דקות לירוי סאנה הצטרף לחגיגה עם שער אחרי עוד בישול של דה בריינה. ברנרדו סילבה חתם את החגיגה בדקה ה-79 אחרי בישול נוסף של סטרלינג.


דקה 17, מנצ'סטר סיטי עלתה ל-0:1: גבריאל ז'סוס עם החמישי שלו העונה. קווין דה בריינה פרץ והשאיר כדור לקייל ווקר, המגן הימני המשיך מתוך הרחבה רוחב והברזילאי לא נכשל מול שער חשוף.



ראחים סטרלינג חוגג עם גבריאל ז'סוס (gettyimages)


דקה 19, 0:2: טיקי טאקה באיתיחאד. לירוי סאנה מצא את ראחים סטרלינג בתום מבצע משולש, והאחרון מול שער ריק לא התקשה.


דקה 27, 0:3: הפעם סטרלניג בתפקיד המבשל. שחקן האגף של פפ גווארדיולה מצא את דויד סילבה שלא נכשל משלושה מטרים.



לירוי סאנה בפעולה (AFP)


דקה 44, 1:3: שער נאה של האורחים. חסה השאיר כדור בעקב לממה דיוף, שמתוך הרחבה לא התקשה לכבוש.


דקה 47, 2:3: קייל ווקר דחק לשערו הוא אחרי נגיחה של דיוף והימם את הקהל באיתיחאד.



שחקני סטוק סיטי חוגגים (AFP)


דקה 55, 2:4: ז'סוס השלים צמד אחרי שהמשיך פנימה את כדור הרוחב הנפלא של קווין דה בריינה.


דקה 60, 2:5: גם פרננדיניו הצטרף לחגיגה עם שער טיל אל בין החיבורים מ-25 מטרים.


דקה 62, 2:6: אין מילים בכדי לתאר את היכולת של סיטי. דה בריינה מצא בכדור עומק נפלא את לירוי סאנה, שלא נכשל מול ג'ק באטלנד האומלל.


דקה 79, 2:7: גם ברנרדו סילבה הצטרף לחגיגה אחרי שכבש מקרוב בעזרת בישול נוסף של ראחים סטרלינג.


קריסטל פאלאס – צ'לסי 1:2

האלופה עם הפסד שני ברציפות והפעם משפיל במיוחד מול נועלת הטבלה האומללה. אף אחד לא יופתע אם אנטוניו קונטה, שגם כך יחסיו עם הבעלים רומן אברמוביץ' מעורערים, יסיים את תפקידו. החבורה של רוי הודג'סון כבשה לראשונה העונה כשבדקה ה-11 הגנת צ'לסי התקשתה להרחיק וססאר אספיליקווטה כבש שער עצמי. טימו בקאיוקו, שהבטיח שבמקרה של ניצחון יצבע את השיער לכחול, איזן בנגיחה בדקה ה-18 וכבר פינטז על איך הוא קובע תור אצל הספר.


יחד עם זאת, ווילפרד זאהה נכנס לרחבה בצורה אדירה בדקה ה-44 והכניע את טיבו קורטואה, במה שקבע למעשה את תוצאת המשחק. הבלוז ספגו הפסד שלישי סך הכל העונה ואנחנו אחרי שמונה מחזורים בלבד. קרלו אנצ'לוטי רק נזכיר, שהביא דאבל לסטמפורד ברידג' ב-2010, פנוי.



שחקני צ'לסי מאוכזבים.ׁׁ תמונה שהופכת לשכיחה (AFPָ)


דקה 11, 0:1 לקריסטל פאלאס: האלופה בהלם. יוהאן קבאיי דחק מקרוב אחרי שהגנת צ'לסי לא הצליחה להרחיק את כדור הרוחב שהעביר את אנדרו טאונסנד, שער ראשון העונה לזכות חניכיו של רוי הודג'סון, שבסופו של דבר נרשם לחובתו של אספיליקווטה. 


דקה 18, 1:1: טימו בקאיוקו, שהבטיח לצבוע את שיערו לכחול אם יכבוש, איזן בנגיחה אחרי קרן מוצלחת של ססק פברגאס. 



טימו בקאיוקו נוגח (AFP)


דקה 45, 1:2 לקריסטל פאלאס:
 שער גדול של וילפרד זאהה. הכוכב של פאלאס נכנס לרחבה היטב, ושלח כדור לפינה של טיבו קורטואה.


טוטנהאם – בורנמות' 0:1

גם אם הארי קיין לא כובש, לתרנגולים יש על מי לסמוך. אחרי מחצית מאופסת בדקה ה-47  כריסטיאן אריקסן נכנס בצורה נפלאה לרחבה וסידר למאוריסיו פוצ'טינו את ניצחונו השלישי ברציפות. האורחת בוומבלי תקועה במקום הלפני האחרון עם ארבע נקודות בלבד אחרי שהשלימה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.


דקה 47, 0:1 לטוטנהאם: כריסטיאן אריקסן הנפלא נכנס לרחבה בצורה נהדרת וגלגל את הכדור פנימה.



שחקני טוטנהאם חוגגים. ניצחון ליגה שלישי ברציפות ׁ(AFPׂ)


סוונזי – האדרספילד 0:2
הברבורים עם ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקי ליגה, העולה החדשה עם הפסד שני ברציפות. תאמי אברהם, הכישרון העולה של אנגליה, היה האיש של המשחק המשחק עם צמד בדקות ה-42 וה-48 מבישולים של טום קרלו וג'ורדן אייו בהתאמה.


ברנלי – ווסטהאם 1:1
החבורה העיקשת של שון דייץ' ניצלה מהפסד ורשמה משחק שלישי ברציפות בו היא לא מנוצחת ושמרו על מקומם במרכז הטבלה. הפטישים מבחינתם פספסו ניצחון שני ברציפות אחרי שמיכאיל אנטוניו כבש ראשון בדקה ה-19. אנדי קארול הורחק אחרי שספג שני צהובים תוך שתי דקות (25 ו-27) ואילץ את חבריו להסתדר בחסרון מספרי. עד הדקה ה-85 האורחים החזיקו מעמד, אך אז כריס ווד הגיע וקבע חלוקת נקודת. סלאבן ביליץ' עדיין קרוב לאיזור המסוכן.



שחקני ווטפורד חוגגים את הניצחון על ארסנל (gettyimages) 


ווטפורד – ארסנל 1:2 

דווקא אחרי רצף של ארבעה ניצחונות בכול המסגרות, הקבוצה של ארסן ונגר חזרה לסורה ופספסה הזדמנות לתפוס את המקום הרביעי על חשבונה של צ'לסי. הדרבי נפתח טוב עבור התותחנים עם שער נגיחה של פר מרטסאקר (39), אך פנדל של טרוי דיני בדקה ה-72 איזן את התוצאה עבור הצרעות. טום קלברלי לא ויתר ועם שער דרמטי בדקה ה-94 אחרי קומדיה של טעויות בהגנה של ונגר, סידר למארחת את המקום החמישי על חשבון ארסנל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי