אנטוניו קונטה הכריז על "מצב חירום" בצ'לסי בשבועות הקרובים

שחקני צ'לסי
שחקני צ'לסי | AFP

המאמן האיטלקי בלחץ לאחר ההפסד לקריסטל פאלאס בשבת (2:1): "המצב שלנו לא מזהיר, תהיה עונה קשה". קייהיל ניסה להרגיע: "בעונה שעברה ראיתם את צ'לסי האמיתית, צריך לשמור על אווירה חיובית"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד המפתיע לקריסטל פאלאס בשבת (2:1) הכריז אנטוניו קונטה על מצב חירום בצ'לסי בשבועות הקרובים. המאמן האיטלקי מודאג מפתיחת העונה הצולעת של קבוצתו, ובמיוחד מההפסד לאחרונה בטבלה.

לאחר ההפסד לפאלאס אמר קונטה: "העונה תהיה קשה, אבל אנחנו חייבים לנסות לבנות משהו חשוב לעתיד. אנחנו צריכים לתת הזדמנות לשחקנים החדשים יותר ניסיון בליגה הזאת, ולתת להם הזדמנות להראות שמגיע להם לשחק בצ'לסי".

"אנחנו חייבים סבלנות כדי להבין שלא הולך להיות קל העונה", המשיך מאמן הבלוז בכנות. "המצב לא מזהיר ואנחנו במצב חירום. זה לא פשוט עבורנו. בעונה שעברה לא שיחקנו באירופה – עכשיו אנחנו מתחרים בארבעה מפעלים ויש לנו כמה בעיות בהתמודדות עם זה".

הקפטן גארי קייהיל ניסה להרגיע: "בעונה שעברה ראיתם את צ'לסי האמיתית. חשוב לנו לחזור ליכולת שהראינו ולעקביות שלנו. אנחנו ראית את צ'לסי אמיתי בעונה שעברה, וחשוב לנו לחקות את הטופס ואת העקביות שוב. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר מאשר בפתיחת העונה. התפקיד שלי הוא להיות חיובי באימונים".

שחקני צ'לסי לאחר ההפסד לפאלאס.
שחקני צ'לסי לאחר ההפסד לפאלאס. "מצב חירום"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי