לסטר: שייקספיר פוטר, אפלטון מונה כמאמן זמני

קרייג שייקספיר
קרייג שייקספיר | צילום: AFP

בהודעה רשמית של המועדון נאמר: "לאור התוצאות העונה הוחלט להיפרד מקרייג. מסירותו והתרומה שהביא לתקופה המוצלחת בהיסטוריה של לסטר הייתה ניכרת"

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

באיחור של כמה שעות מהידיעות שדלפו לתקשורת הודיעה לסטר רשמית על פיטוריו של קרייג שייקספיר. בהודעה הרשמית נאמר שלאור התוצאות הלא טובות מפתיחת העונה (השועלים במקום ה-18 בטבלה עם שש נקודות בלבד משמונה משחקים) הוחלט להיפרד משייקספיר. לגבי זהות המחליף הודיעה לסטר כי התהליך החל אבל לא יימסרו פרטים נוספים עד להודעה עד המנג'ר החדש.

בהודעה נאמר עוד כי מייקל אפלטון מונה למאמן זמני וידריך את הקבוצה בשבת בסוונזי ועוזריו יהיו צמד המאמנים של הקבוצה, מייק סטואל ואדם סאדלר. 
"מסירותו של שקספייר למועדון ולעבודתו היתה מוחלטת והתרומה שהביא לתקופה המוצלחת ביותר בהיסטוריה של לסטר הייתה ניכרת", אמר סגן יו"ר המועדון איוואט סריבאדהאנפראבה, "קרייג יישאר פופולארי בקרב האוהדים והדלתות יישארו פתוחות בפניו בעתיד". 

שייקספיר החליף כזכור בעונה שעברה את קלאודיו ראניירי, בצעד שהדהים את כל עולם הכדורגל. יחד עם זאת, המאמן הצליח לייצב את מצבה של הקבוצה בליגה בתחילת דרכו ואף להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות (אימן במשחק השני מול סביליה בשמינית וניצח 0:2). בעקבות עבודתו הטובה הוחלט בקבוצה להחתים את המאמן על חוזה ביוני לשלוש שנים.

הקש ששבר את קו הגמל היה ככל הנראה ה-1:1 הביתי אמש עם ווסט ברומיץ', כשהמארחת כמעט הפסידה ונחלצה מפיגור רק בדקה ה-80 בזכות שער של ריאד מאחרז. השועלים לא ניצחו בששת המשחקים האחרונים בליגה (שלושה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו). שייקספיר הוא המאמן השני בפרמייר-ליג שהולך הביתה אחרי שגם פרנק דה בור פוטר מקריסטל פאלאס.


קרייג שייקספיר. פתיחת עונה נוראית (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי