דיווח: גארת' בייל יעזוב את ריאל מדריד ויחזור לטוטנהאם

גארת' בייל
גארת' בייל | AFP

בספרד טוענים שהוולשי ידחה את מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי ויהיה הרכש הנוצץ של הקבוצה הלונדונית לקראת המעבר בעונה הבאה לאצטדיון החדש. פלורנטינו פרס עשוי לכלול את השחקן כחלק מרכישתו של הארי קיין

(גודל טקסט)

אתר "דון בלון" פרסם היום (חמישי) שגארת' בייל עשוי לדחות את צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד ולהפתיע את כולם עם חזרה סנסציונית לקבוצתו הקודמת, טוטנהאם.

לפי הדיווחים, נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס מבין שהוולשי לא מצליח לחזור ליכולת המוכרת ומעוניין להביא במקומו שחקנים צעירים ורעננים. פרס עשוי להתנות את השחרור של בייל לטוטנהאם כחלק מהעסקה על הארי קיין, עליו אמר בימים האחרונים המאמן זינדין זידאן שהוא חלוץ מושלם.

בעונה הבאה אמורה טוטנהאם להיכנס לאצטדיון החדש והיו"ר דניאל לוי מעוניין להביא רכש נוצץ שיגרום לאוהדים למלא את המגרש החדיש, כך שבייל עשוי לעמוד בקריטריונים. השאלה הגדולה היא האם הקבוצה הלונדונית תסכים לשלם את משכורתו הגבוהה של השחקן. כיום טוטנהאם היא הקבוצה שמשלמת את המשכורות הנמוכות ביותר מבין קבוצות הצמרת בפרמייר-ליג.

אבל זה לא הולך להיות קל עבור טוטנהאם. מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו סבור שהוולשי הוא זה שיכול לשדרג את חוליית ההתקפה שלו לטופ העולמי ומעוניין לתת לו את חולצה מס' 7 המיתולוגית. גם צ'לסי עשויה ללכת בכל הכוח על בייל, אם אדן הזאר יחליט לעזוב.

גארת' בייל. בדרך חזרה לאקסית (AFP)
גארת' בייל. בדרך חזרה לאקסית (AFP)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי