אוזיל הודיע לשחקני ארסנל: "אני עובר בקיץ למנצ'סטר יונייטד"

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Gettimages

שחקן התותחנים בדרך לאיחוד דרמטי עם ז'וזה מוריניו. אוליביה ז'ירו זכה למחמאות אדירות על השער המרהיב ב-0:1 על הכוכב האדום בלגרד: "לא הייתה לי ברירה". צפו בתקציר ובשער הנפלא

(גודל טקסט)
עם כל הכבוד להפועל באר שבע ומכבי תל אביב, את מרבית העניין באירופה תפסה אתמול (חמישי) ארסנל שניצחה 0:1 דרמטי בחוץ את הכוכב האדום בלגרד (ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות) משער מרהיב של אוליביה ז'ירו, שער שככל הנראה יהיה מועמד חזק לשער העונה.


למרות הניצחון והשער היפה, את מרבית הכותרות תפס מסוט אוזיל. לפי דיווח דרמטי הבוקר ב"דיילי מירור" הקשר הגרמני הודיע לחבריו בקבוצה שהוא עובר בקיץ הקרוב למנצ'סטר יונייטד. השחקן מסיים את חוזהו בסוף העונה וכבר בינואר יוכל לסכם באין מפריע אצל השדים האדומים.




בין אוזיל למאמן יונייטד ז'וזה מוריניו שוררים יחסים מצוינים מהתקופה בריאל מדריד, והפורטוגלי אמר לא פעם שהגרמני הוא מס' 10 הכי טוב בעולם. בקיץ ניסתה ארסנל להאריך את חוזהו, אך לא הסכימה לעמוד בדרישות של 330 אלף ליש"ט בשבוע. ליונייטד יש את הכסף הדרוש.


ובחזרה למשחק, ז'ירו, פתח הפעם בהרכב ולמרות שלא גילה יכולת טובה ידע להכריע את המשחק בצורה הכי דרמטית שיש. "היה לי מזל לכבוש כזה שער. הייתי מעדיף למסור את הכדור לחבר שלי, כי בעמדה שהייתי אני יכול לשלוט בכדור ולמסור אותו לשחקו אחר, אבל לא ראיתי אף אחד אחר לידי. לא הייתה לי ברירה, כי חשבתי שזה יכול להיכנס. אני שמח עבור הקבוצה שעמדנו יפה עד לסיום וניצחנו. זה לא היה קל בגלל האווירה המדהימה באצטדיון. אנחנו מרוצים מאוד מהתוצאה".


MIRROR SPORT: Ozil: I'm signing for Man United #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/cBSNcp8yzo

— Neil Henderson (@hendopolis) October 19, 2017


עוד שחקן שהפתיע ביכולת שגילה הוא ג'ק ווילשייר שהיה מושאל בעונה שעברה וגם אמרו שהוא גמר את הסיפור שלו בארסנל. הקשר הרשים וקיבל את הציון 8 ב"מירור". ונגר הבטיח שהשחקן יקבל הזדמנות גם בפרמייר-ליג. "אל תדאגו הוא ישחק גם בליגה. הוא קיבל מכה חזקה בקרסול והמשיך לשחק 90 דקות. משחקים עם אינטנסיביות כזאת רק מחשלים אותו. השחקנים שלי הראו היום מלחמה ומנטליות של ווינרים. טורי דיני מווטפורד נכנס בנו ואמר שאין לנו שחקנים שנלחמים עבור המועדון, אבל הם הראו לו שהוא טעה".


Nice to have my man back with us! ⚽️ #mybro#Gunnerspic.twitter.com/1gAtLwzEJ7

— Olivier Giroud (@_OlivierGiroud_) October 19, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי