קלופ: סגרנו את לוקאקו טוב, נצטרך לעשות את זה גם מול קיין

מאוריסיו פוצ'טינו עם הארי קיין
מאוריסיו פוצ'טינו עם הארי קיין | Gettyimages

מנג'ר ליברפול לקראת המפגש עם טוטנהאם (ראשון, 18:00, ספורט1): "גם עלי ואריקסן נהדרים, לא רק הוא". פוצ'טינו פירגן ליריבה. ארסנל יוצאת לאברטון, קומאן: "ניצחון יהיה תפנית"

(גודל טקסט)
המחזור התשיעי בפרמייר-ליג יימשך כשבמוקד ליברפול תגיע ללונדון למפגש עם טוטנהאם המרשימה (ראשון, 18:00, ספורט1). עוד קודם לכן, ארסנל תנסה להתאושש מההפסד לווטפורד כשתפגוש את רונאלד קומאן ואברטון המאכזבת שלו.




טוטנהאם – ליברפול

אחרי השביעייה מול מאריבור הקבוצה של יורגן קלופ תגיע למפגש הרבה יותר קשה שתתמודד בוומבלי מול הקבוצה החמה של מאוריסיו פוצ'טינו. אז נכון, טוטנהאם ניצחה רק משחק אחד עד כה בוומבלי במסגרת הליגה וגם זה בקושי את בורנמות' 0:1, אבל מדובר בקבוצה איכותית שהוכיחה עצמה עם 1:1 אצל ריאל מדריד בברנבאו שהושג ללא רגשי נחיתות.


דלה עלי ישוב ל-11 אחרי שהיה מושעה בליגת האלופות ואילו דני רוז יחזור לסגל של הספרס לראשונה העונה לאחר פציעה. מאוריסיו פוצ'טינו החמיא לליברפול: "יש להם את אחד הסגלים הטובים בליגה. שחקנים מדהימים ומנג'ר מעולה. אמרתי לשחקנים שהם צריכים לתת את המקסימום במשחק הזה". 



פוצ'טינו, מפרגן ליריבה (Gettyimages)


המנג'ר הגרמני יורגן קלופ נשאל על הכושר הנהדר של הארי קיין ואמר: "סגרנו את אספקת הכדורים לרומלו לוקאקו נגד מנצ'סטר יונייטד ונצטרך לעשות אותו דבר מול קיין, אבל לא צריך להתרכז יותר מדי בשחקן אחד כי יש להם גם את דלה עלי וכריסטיאן אריקסון שנמצא בכושר שיא".


העתיד של פליפה קוטיניו במועדון: "אין לי מושג כרגע מה יהיה איתו. אנחנו לא מדברים על הדברים האלה. זה מוקדם מדי. אני בטוח ב-100 אחוז שאף אחד לא חושב על זה עכשיו. זה התפקיד של המועדון ששחקנים כמו קוטיניו ואמרה צ'אן שעוד לא תחם על חוזה חדש יישארו".



קלופ וקוטיניו, יישארו יחד? (Gettyimages)


ה-BBC ופרשני האתרים והעיתונים באנגליה חוזים משחק מרתק: "האוטובוסים היחידים במשחק הזה יחכו לקבוצות מחוץ לוומבלי". יחד עם זאת, מבט אל הסטטיסטיקה מבהיר: טוטנהאם לא ניצחה את ליברפול בתשעת משחקי הליגה האחרונים. ליברפול הרימה את הרשת של טוטנהאם 22 פעמים במשחקים אלה וניצחה שישה משחקים. גם הפעם?


אברטון – ארסנל (15:30, ספורט1)

משחק חם נוסף ייערך בליברפול עצמה כשאברטון תפגוש את ארסנל שבעצמה מגמגמת. הפסד נוסף של הטופיס עשוי לסמן את סוף הדרך של רונאלד קומאן כמנג'ר. הלחץ בגודיסון פארק מגיע לשיאים חדשים לאחר הכישלונות בתחילת העונה ובייחוד לאור הכסף הרב שנשפך העונה בצד הכחול של העיר ליברפול.


"ההנהלה מודאגת מהמצב. אני שונא להפסיד, אבל אני חושב שאני עדיין האיש הנכון", אמר קומאן לקראת המשחק. "אני בקשר מתמיד עם ההנהלה, אבל הלחץ הוא עלי. אם נשיג שלוש נקודות נגד ארסנל כולם יהיו מאושרים וזו תהיה תפנית בעונה עד כה", ציין.



קומאן, החרב מונחת על הצוואר (AFP)


ארסן ונגר שינסה לשכוח את ההפסד לווטפורד במחזור הקודם אמר: "אני מרוצה מאוד מהניצחון שלנו על הכוכב האדום. אנחנו בקו התקדמות. אם ננצח את אברטון זו תהיה התחלה חדשה שלנו בפרמייר-ליג".


וויין רוני יחזור להרכב אברטון אחרי שנח מול ליון. ביום שלישי יחגוג את יום הולדתו ה-32 ולפני 15 שנה הוא כבש מול התותחנים וינסה לעשות זאת שוב. גם גילפי סיגורדסון חוזר להרכב. בארסנל יחזרו אלכסיס סאנצ'ס, אבל ארון ראמזי ולורן קוסיילני אמורים לעבור מבחן כשירות. אם ארסנל תנצח בפעם ה-12 את אברטון בגודיסון פארק היא תשווה שיא נצחונות חוץ נגד יריבה בפרמייר-ליג. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי