"מצאתי את עצמי ערומה לצדו, כעסתי עליו והתביישתי"

אלכסנדרה נורד
אלכסנדרה נורד | Instagram

לפני חמש שנים התפתתה כדורגלנית ק.פ.ר אלכסנדרה נורד, בת 19 אז, לשתות כוסית עם שחקן בכיר ונשוי מפרמייר-ליג ונמלטה בעור שיניה מאונס. למחרת סיפרה על המקרה לאנשי קבוצתה והתבקשה לשתוק

(גודל טקסט)
כדורגלנית קווינס פארק ריינג'רס לשעבר, אלכסנדרה נורד, יצאה בווידוי חושפני לפיו כמעט ונאנסה על ידי כוכב בפרמייר-ליג והצליחה ברגע האחרון לברוח. זמן מה אחרי ניסיון האונס היא נטשה את הקבוצה ומשתתפת כעת בתוכנית ריאלטי בשבדיה בשם "הרווק".


נורד, ממוצא שבדי, סיפרה ל"אקספרסן" שהלכה לבית המלון באנגליה עם כדורגלן נשוי רק כדי לשתות כוסית, אבל השניים התגלגלו לחדר במלון. לדבריה היא נרדמה לבושה, אבל התעוררה ערומה כשהכדורגלן לידה עירום גם הוא ומוכן לבצע בה את זממו.


Alexandra Nord says Premier League star tried to rape her https://t.co/ZjrUMaZIGvpic.twitter.com/RG8mTTwW4c

— Premier League News (@Premnewslive) 24 באוקטובר 2017

"הבנתי מיד שהוא הוריד לי את הבגדים בלי שהרשיתי לו. התביישתי במה שעשה וכעסתי מאוד", סיפרה נורד. הכדורגלנית לשעבר לא מסרה את השם וק אמרה שמדובר בשחקן בכיר בפרמייר-ליג. "ניסיתי להיפטר ממנו כמה פעמים לפני כן והוא לא הפסיק לחזר אחרי. כשהתעוררתי כל מה שחשבתי עליו הוא איך אברח מבית המלון בלי ג'קט או משהו עלי כשבחוץ מינוס חמש מעלות".


 

Good luck today girls!! I'll be back sooon

A post shared by Alex (@alexandranordd) on

 

Feeels good to be back home

A post shared by Alex (@alexandranordd) on




לדברי נורד שהיתה בת 19 באותה תקופה היא ירדה במהירות ללובי ומנהל המלון שהכיר אותה עזר לה להזמין מונית ולהגיע הביתה. למחרת סיפרה על המקרה לאנשי המועדון שלה ונדהמה מתגובתם: "הם הזהירו אותי לא לפתוח את הפה ולא לדבר". השחקנית פתחה האשטג "גםאני" קמפיין נגד קורבנות האונס אחרי שהתברר שהמפיק ההוליוודי הארווי ווינשטיין נאשם אף הוא באונס.


 

Love conquers

A post shared by Alex (@alexandranordd) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי