צ'לסי תארח את אברטון, ווסטהאם הלחוצה אצל טוטנהאם

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | Gettyimages

שמינית גמר גביע הליגה: הבלוז, שעדיין סובלים מחוסר שקט, יפגשו מחר את הטופיז עם המאמן הזמני אנסוורת' (21:45, ספורט1 HD). ביליץ' יקווה להרוויח כמה ימי חסד דווקא עם ניצחון על התרנגולים (22:00, ספורט4)

(גודל טקסט)
מחר (רביעי) יושלם שלב שמינית גמר גביע הליגה באנגליה עם שני משחקים בין צ'לסי ואברטון בסטמפורד ברידג' וטוטנהאם נגד ווסטהאם.


צ'לסי – אברטון (21:45, ספורט1 HD)

אחרי הניצחון של צ'לסי על ווטפורד 2:4 בליגה אפשר היה להניח שהרוחות באלופת יירגעו, אבל ה"סאן" מדווח ששחקנים בקבוצה לא מתקשרים בצורה טובה עם אנטוניו קונטה. עוד נכתב בעיתון הבריטי כי הם מסתמסים עם  עוזרו לשעבר של קונטה, סטיב הולנד, שעבר לעבוד בנבחרת האנגלית והם אומרים לו עד כמה הם מתגעגעים לאיש שהיה למעשה איש הקשר ביניהם לקונטה בעונה שעברה.  לפני מספר ימים דווח שהשחקנים לא מרוצים מהאימונים של קונטה שהודה כי הוריד אותם ל-70 אחוז מהעונה שעברה בגלל ריבוי המשחקים. 



 

הטופיז מבחינתם היו מעדיפים להימנע מהמשחק הזה כשהם עם הגב לקיר ופיטרו אתמול את רונאלד קומאן אחרי ההפסד לארסנל 5:2. המאמן הזמני דייויד אנסוורת' קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק והביע את רצונו לקבל את הג'וב של המנג'ר בקביעות. בין השאר הוא אמר שינסה לשכנע את רוס בארקלי, שכמעט עזב ביום ההעברות האחרון לצ'לסי, להישאר בקבוצה. בארקלי לא שיחק עד כה העונה בגלל פציעה, אבל קומאן טען שאין לו עתיד בקבוצה. בינתיים אנסוורת' אמר שיו"ר הקבוצה ביל קנרייט נתן לו צ'אנס לכמה משחקים כדי להוציא את הקבוצה מהבוץ. 
 

טוטנהאם – ווסטהאם (22:00, ספורט4)
הפטישים נמצאים בצרות גדולות. האוהדים זועמים על הבעלים של הקבוצה דיוויד גולד ודיוויד סוליבן (יהודים אגב) שהבטיחו להם השקעה גדולה בקבוצה שעברה לאצטדיון לונדון לפני עונה ומאז היא בקשיים. המנג'ר סלאבן ביליץ' בצרות והם משחקים נגד היריבה השנואה עליהם כשהיא נמצאת בתקופה הכי טובה שלה העונה. הוא צבר פחות נקודות ב-21 המשחקים האחרונים שלו מקרייג שייקספיר שפוטר מלסטר ורונאלד קומאן שהועף מאברטון. אחד השמות שהוזכרו כמועמדים להחליפו הוא מאמן הופנהיים, יוליאן נגלסמן. 



ביליץ'. מאזן גרוע יותר מקומאן ושייקספיר בשבעת המשחקים האחרונים (AFP)
 

אדריאן, שוער ווסטהאם, יקבל דקות משחק במקום ג'ו הארט. ביליץ' הכחיש שהשוער הספרדי בן ה-30 ישחק בגלל טעויות של הארט במשחק ההפסד 3:0 לברייטון בליגה. הפטישים ניצחו משחק אחד מתוך חמישה אחרונים והקרואטי קיים שיחות עם שחקני הקבוצה ובהם הקפטן מארק נובל. הארי קיין עשוי לקבל חופשה בגלל שלטוטנהאם צפויים משחקי ליגה ואלופות קשים נגד מנצ'סטר יונייטד (שבת) וריאל מדריד (רביעי). קיין הביע אתמול את דעתו שהתרנגולים יכולים לזכות השנה באליפות הפרמייר-ליג אחרי הניצחון על ריאל מדריד 1:4. המגן דני רוז עשוי לקבל דקות משחק ראשונות העונה אחרי פציעה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי