איברהימוביץ': "אני עוד צריך לזכות עם יונייטד באליפות"

זלאטן
זלאטן | צילום: gettyimages

החלוץ השבדי, שצפוי לחזור למגרשים מפציעה ארוכה באזור דצמבר, הודה בראיון: "מאמין שאת מה שהתחלנו בעונה הראשונה, נעשה בשנה השנייה. גם אם אצטרך ללכת על המים, אעזוב את הכדורגל בדרכי"

(גודל טקסט)

אם ז'וזה מוריניו היה במצב רוח קודר במשחקים האחרונים של מנצ'סטר יונייטד, הוא יכול להתעודד מחזרתו הצפויה של זלאטן איברהימוביץ' בקרוב. הענק השבדי התראיין ל"סקאי ספורט" ואמר שהוא חזר ליונייטד אחרי הפציעה הקשה שלו כדי להשלים את המטרה העיקרית לשמה הגיע, והיא לזכות באליפות. 

איברהימוביץ' זכה עם הקבוצה בשנה שעברה בגביע הקהילה, בגביע הליגה ובליגה האירופית, אבל פגיעה קשה בברכו כבר באפריל השביתה אותו לחודשים ארוכים ואחרי שכבר שוחרר מהשדים האדומים, תוך זמן קצר הכריז המועדון על חזרתו בחוזה חדש. בראיון הוא סיפר כי הוא מצפה לשוב סביב חודש דצמבר: "אני חוזר ליונייטד כדי להשלים את מה שרציתי כשהגעתי ומה שבניתי בעונה הראשונה. זכינו בשלושה תארים, אבל סיום העונה לא היה מה שחלמתי עליו. אף אחד לא רצה סיום כזה בעיקר לאור איך שהעונה התפתחה".

השבדי בן ה-36 אמר חד וחלק: "הזכייה בפרמייר-ליג היא המטרה והמשימה שאני צריך עדיין לסיים. את מה שהחלנו בעונה הראשונה אני מאמין שנסיים בעונה השנייה".


חוזר חזק יותר? איברהימוביץ' (AFP)

בעונה שעברה הוא כבש 28 שערים בכל המסגרות, אבל החמיץ את גמר הליגה האירופית מול אייאקס בגלל הפציעה. "אחרי שנפצעתי היה לי קל יותר לומר שאחזור, בגלל שהיה לי אתגר להתגבר על הפציעה. האתגר שלי היה בגלל שאף פעם לא נפצעתי בצורה כזאת ואנשים אמרו שכבר גמרתי את הקריירה ואני זקן מדי. אלה אותם אנשים שלא האמינו בי כל הקריירה שלי. זה רק היה טריגר עבורי ונתן לי אנרגיה להוכיח לכולם. אני מנסה לאתגר את הגוף שלי ולראות עד כמה רחוק אני יכול להגיע".

"איברה" חוזר לימים הגדולים של הפה הגדול ואומר שדווקא הפציעה הרימה אותו: "כששחקן בגילי מתחיל לשאול את עצמו כמה שנים נשארו לו לשחק ומתחיל להסס אם להמשיך או לא, זו בעיה. דווקא הפציעה הקלה עלי כי הייתה לי מטרה אחת ברורה והיא לחזור לשחק כדורגל. אני רוצה לפרוש כמו שהתחלתי – הולך על כר הדשא ולא צולע. אני אצא החוצה מהמגרש בדרך שאני רוצה לצאת. גם אם אצטרך ללכת על המים, אני אעזוב את הכדורגל בדרך שאני רוצה".


בדצמבר הוא אמור לחזור. זלאטן (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי