טוטנהאם הודיעה: קיין מחוץ לסגל מול מנצ'סטר יונייטד

הארי קיין
הארי קיין | AFP

השדים האדומים יארחו מחר את הספרס (14:30, ישיר בספורט1) למשחק גורלי, פפ ינסה לברוח מול ווסט ברומיץ'. בנוסף ארסנל רוצה להמשיך ביכולת הטובה, ואגנר ינסה לעצור את החבר קלופ וקונטה רוצה עוד ניצחון

(גודל טקסט)
המחזור ה-10 בפרמייר-ליג ייפתח מחר כשבמוקד מנצ'סטר יונייטד תארח את טוטנהאם, שתחסר את הארי קיין הפצוע, לקרב על המקום השני, ארסנל מקווה להמשיך ביכולת הטובה על חשבון סוונזי ויורגן קלופ ודיוויד ואגנר ישימו את החברות בצד ל-90 דקות כשליברפול תארח את האדרספילד.

בנוסף פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי רוצים להגדיל את הפער בפסגה מול ווסט ברומיץ' וצ'לסי מקווה להמשיך ברצף הניצחונות כשתתארח אצל בורנמות'.




מנצ'סטר יונייטד – טוטנהאם (14:30, ישיר בספורט1)
אחרי ההפסד 2:1 המביש להאדרספילד, שלפי דיווחים גרם ליחסים מתוחים בין ז'וזה מוריניו לשחקניו, השדים האדומים רוצים לחזור לנצח בליגה. אריק באיי ופיל ג'ונס יחזרו לסגל אחרי פציעות ויחזקו את הגנת יונייטד, לעומת פול פוגבה ומרוואן פלאיני ימשיכו להיעדר. בצד השני, טוטנהאם הודיעה רשמית שהארי קיין לא יהיה כשיר למשחק לאחר שחש כאבים בשריר הירך אחרי ה-1:4 על ליברפול, ונשאר מחוץ לסגל של מאוריסיו פוצ'טינו. פרננדו יורנטה, שלא כבש עדיין בחמישה משחקים, צפוי לעלות במקומו של האנגלי.



יורנטה. יספק את הסחורה בהעדר קיין? (Gettyimages)


התרנגולים צמודים ליונייטד בטבלה עם 20 נקודות ומדובר בקרב על המקום השני, חמש נקודות מתחת למוליכה מנצ'סטר סיטי. טוטנהאם רשמה הפסד 3:2 נדיר בגביע הליגה לווסטהאם 3:2 ומקווה לחזור עם ניצחון, למרות שהשדים האדומים ניצחו בשלושת משחקי הליגה האחרונים בבית מול הספרס ושמרו על שער ריק. טוטנהאם רשמה את הפתיחה הכי טובה שלה בליגה מאז 1963, אבל יונייטד ניצחה את חמשת משחקי הליגה האחרונים שלה בבית מבלי לספוג.


TEAM NEWS: @HKane underwent assessment and investigation earlier this week, which confirmed a minor strain to the left hamstring. pic.twitter.com/4s0E0Jzrr6

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) October 27, 2017


ארסנל – סוונזי (17:00, ספורט3)
למרות שחוזהו הוארך עד קיץ 2019, ארסן ונגר הפתיע כשהצהיר שבקיץ הקרוב הנהלת הקבוצה תבחן את הישגיו מחדש. "הרעב והמחויבות שלי גדולים מתמיד, אבל אני מקבל את העובדה שאם אתה נמצא הרבה זמן במועדון אחד כולם שואלים שאלות. גם אני רוצה להיות טוב יותר. בסוף העונה אשב עם ההנהלה לדעת לאן אנחנו הולכים. הרעב שלי להצליח עם הקבוצה עצום". בתוך כך התקיימה אתמול ישיבת בעלי מניות כללית של הקבוצה בה הביעו אוהדים זעם על כך שהקבוצה לא מגיעה להישגים. מנכ"ל ארסנל, איבן גזידיס טען: "ארסנל מצליחה יותר ממה מהצפוי העונה בגלל שלא התחזקנו כמעט".



ונגר. רמזים לגבי העתיד (AFP)


התותחנים הרשימו ב-2:5 על אברטון ביום ראשון, בעקבותיו פוטר רונאלד קומאן, ורוצים להמשיך את רצף ההצלחות שלהם עם מאזן של שבעה נצחונות בשמונת המשחקים האחרונים. מסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס שכבשו ובישלו מול אברטון צפויים להמשיך לצד אלכסנדר לקאזט, אחרי ששלושתם שיתפו פעולה לראשונה מול הטופיז. סוונזי מראה ירידה ביכולת שלה ונוצחה בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים, אבל יש לה היסטוריה של הצלחות באמירויות עם שלושה ניצחונות ותיקו אחד בלונדון בששת המשחקים האחרונים.


ליברפול – האדרספילד (17:00, ספורט2)
המייטירדס מחפשים להתאושש מהתבוסה 4:1 לטוטנהאם מול העולה החדשה שהדהימה את יונייטד במחזור הקודם. ליברפול ניצחה רק שני משחקים מעשרת האחרונים בכל המסגרות. על הקווים יהיה זה מפגש כל גרמני בין יורגן קלופ לדיוויד ואגנר השניים חברים טובים מאז שיחקו ביחד במיינץ בשנות התשעים, כשקלופ אף משמש כסנדק של ביתו של מנג'ר האדרספילד, שמצידו היה השושבין בחתונה של קלופ ב-2005.



ואגנר וקלופ. החברות הטובה תישאר מחוץ למגרש (Gettyimages)


יחד עם זאת, הייתה יריבות גדולה ביניהם על המגרש כשכשחקן, כבש ואגנר שלושער ב-1:6 על מיינץ ב-1998 במדי גוטרסלו מהליגה השלישית. מנג'ר האדרספילד מודה שלמד המון מקלופ, אבל מחר הם לא יהיו חברים ב-90 דקות והוא אפילו מאיים להשתיק את חברו על הקווים אם ישתולל מדי. מנג'ר ליברפול לעומתו בלחץ אחרי שליברפול ספגה 16 שערים בתשעה מחזורים בליגה, לראשונה מאז 1964, ויהיה מסקרן לראות באיזה מערך הגנה יעלה אחרי התבוסה לטוטנהאם.


קלופ סירב לאשר אם דיאן לוברן וסימון מניולה ירדו לספסל וטען: "לא קראתי מילה על הביקורת נגד ליברפול ונגדי אחרי ההפסד לטוטנהאם. למה שאקרא אנשים שאומרים שאין לי מושג בכדורגל?". בתוך כך יצא גם רובי פאולר בביקורת נגד הגרמני וקרא לו לא להפוך את לוברן לשעיר לעזאזל. ג'ורג'יניו ויינאלדום עבר מבחן כשירות ויהיה בסגל.



אגוארו. צפוי לפתוח (AFP)


ווסט ברומיץ' – מנצ'סטר סיטי (חגיגה אנגלית ב-17:00, ספורט1)
האם טוני פוליס ילמד מנונו אספיריטו סנטו לסגור את מכונת ההתקפה של סיטי? מנג'ר ווטפורד היה הראשון העונה שנעל את השער מול פפ גווארדיולה אחרי 14 מנג'רים לפניו, אבל הפסיד לו בפנדלים בגביע הליגה. מוליכת הטבלה צברה 25 נקודות מ-27 אפשרויות ומחזיקה בהפרש שערים מרשים של 4:32. סרחיו אגוארו צפוי לפתוח ויקווה לשבור את שיא השערים של הקבוצה בו הוא מחזיק, שעומד על 177. המארחת מחפשת ניצחון ראשון בליגה מאז 19 באוגוסט.


בורנמות' – צ'לסי (19:30, ספורט1)
ה"סאן" מפרסם הבוקר שבהנהלת צ'לסי לא מאמינים שאנטוניו קונטה יסיים את חוזהו בקבוצה בקיץ 2019 ורוצים להחזיר לספסל את קרלו אנצ'לוטי, שפוטר מהבלוז ב-2011, אבל שמר על יחסים טובים עם רומן אברמוביץ'. לדברי העיתון, המאמן שפוטר מבאיירן מינכן יעדיף חוזה בצ'לסי במהלך העונה או בקיץ הקרוב על פני הצעה מסין או ממילאן. האלופה מרוחקת כבר תשע נקודות מסיטי ונראה שלא תזכה באליפות, אך קונטה מקווה להמשיך לנצח אחרי שגבר ווטפורד בליגה ועל אברטון בגביע הליגה. אנגולו קאנטה שמתאושש מפציעה צפוי להישאר מחוץ לסגל.



קונטה ואנצ'לוטי. איזה איטלקי יאמן את צ'לסי בתום העונה? (G)


משחקים נוספים

קריסטל פאלאס – ווסטהאם (17:00)
ווטפורד – סטוק (17:00) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי