סלאח, מאנה וקבאננגה מועמדים לתואר שחקן השנה באפריקה

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | טוויטר

ההתאחדות של היבשת פרסמה רשימה של 30 שמות, נציגי ליברפול וחלוצה של יריבת מכבי ת"א, אסטנה, נמצאים בפנים. גם שוערה בן ה-44 של מצרים, אל חדרי, בפנים

(גודל טקסט)
התאחדות הכדורגל האפריקאית פרסמה היום (רביעי) את רשימת 30 המועמדים לתואר שחקן השנה ביבשת. בתוך הרשימה ישנם כמה שמות מעניינים ביותר. במקביל, ההתאחדות גם פרסמה רשימה של מועמדים לתואר שחקן השנה מבין אלו שלוקחים חלק בליגות ברחבי היבשת. הטקס עצמו ייערך בארבעה בינואר.


השמות הבולטים והפחות מפתיעים הם של סאדיו מאנה
(סנגל/ליברפול) ומוחמד סאלח (מצרים/ליברפול), קייטה באלדה (סנגל/מונאקו), נבי קייטה (גינאה/לייפציג), ויקטור מוזס (ניגריה/צ'לסי), פייר אמריק אובמינאנג (גאבון/בורוסיה דורטמונד), ז'אן מישל סרי (חוף השנהב/ניס) ואריק באיי (חוף השנהב/מנצ'סטר יונייטד).




שם שמעורר בהלה באוהדי מכבי תל אביב הוא זה של ג'וניור קבאננגה, חלוצה הקונגלוזי של אסנטה. שחקנה יריבת הצהובים בליגה האירופית כבש צמד מול מכבי לפני שבועיים ב-0:4 בקזחסטן, וצפוי ליטול חלק גם במשחק מחר (20:00, ישיר בספורט1
HD) בין שתי הקבוצות בנתניה.


עוד נציג מהבית של מכבי הוא בן ארצו של קבאננגה, החלוץ סדריק בקאמבו, שמשחק בוויאריאל. 
אחד השמות המרגשים ברשימה הוא שוער נבחרת מצרים בן ה-44, עיסאם אל חדרי, שהיה שותף הן לזכייה באליפות אפריקה ב-2017 והן להעפלה למונדיאל לפני כחודש, שקטעה בצורה של 27 שנים. 



ג'וניור קבאננגה. נכנס לרשימה האקסקלוסיבית (AFPׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי