קאסורלה: הרופא כבר אמר שלא בטוח שאזכה ללכת שוב

סנטי קאסורלה
סנטי קאסורלה | Getty

קשר ארסנל, שלא שיחק מאז אוקטובר 2016, מקווה לשוב למגרשים בתחילת 2018 ובראיון שהעניק חשף: "אנשים כבר לא מזהים אותי, לפעמים ילדים מבקשים חתימה"

(גודל טקסט)
סאנטי קאסורלה, הקשר המצוין של ארסנל בן ה-32, מגלה הבוקר (שישי) בראיון מרגש ל"מארקה" איזה יסורים הוא עובר בשנים האחרונות בגלל פציעה בקרסול. הוא לא שיחק אפילו דקה אחת בקבוצה השנה ומשחקו האחרון במועדון היה באוקטובר 2016, אז סברו הרופאים שהוא ייעדר רק שלושה שבועות. הוא אמר: "המצב הגיע לכדי כך שהרופא אמר לי שאם אזכה שוב ללכת בגינה עם הילד שלי, אני צריך להיות מאושר". כעת הוא חולם לעשות קאמבק עד ינואר.


הבעיות של קאסורלה החלו ב-2013 במשחק ידידות בין ספרד וצ'ילה. קאסורלה נפצע בקרסול וסבל משבר בעצם. מאז הוא למד לחיות עם כאב בלתי פוסק ברגלו וגם במהלך משחקים היה צורח מכאבים. ב-2015 עבר ניתוח בגלל קרע בשריר החיצוני של ברכו השמאלית, אבל הבעיה נותרה בקרסול. מאז הוא עבר מסכת יסורים שלא תיאר לעצמו. זה החל בניתוח בברך שגרם לנזק, התפרים נפתחו והוא נכנס לניתוח נוסף בדרך לשמונה בסך הכל תוך שנה.




הבעיה היתה בחלק האחורי של הקרסול שהפצע בו נפתח כל פעם מחדש. שמונה סנטימטרים מהקרסול חסרו לו, פצע מוגלתי בלי הפסקה. אחרי שהתייאש מהרופאים האנגלים ביקש את עצת רופא ספרדי שאמר לו: "אין פיתרון. תצטרך לסבול מכאבים כל עוד אתה משחק". בקטריה תקפה אותו לפני אחד הניתוחים וגרמה לו לעבור טיפולים אינטנסיביים באנטיביוטיקה. רק בקיץ האחרון הצליח אחד הרופאים הספרדים לפתור את הבעיה, פחות או יותר. אז אחרי שכמעט איבד את רגלו ועבר סדרת ניתוחים, קאסורלה אופטימי שבינואר הקרוב הוא חוזר.


This is why Cazorla has been out for so long, the Achilles injury has claimed many players in the past @meelogsinhttps://t.co/TotBcOm5Tj

— Sidhant Öberoi (@obevankenobi) November 3, 2017


הקשר מתגורר מזה תקופה בסלמנקה, עזב את לונדון כדי לעבור תהליך שיקום אצל אחד מרופאי נבחרת ספרד, ואילו משפחתו נשארה בממלכה. "אנשים בעיר לא יודעים מי אני. לפעמים ילדים באו לבקש תמונה", הוא סיפר. לדבריו הוא יודע עכשיו מי החברים האמיתיים שלו: "קיבלתי הודעה מאנדרס אינייסטה, דויד סילבה, דויד וייה. הם מתקשרים איתי על בסיס יומי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי