דני אלבס מודה: טעיתי כשעברתי ליובנטוס במקום לסיטי

אלבס
אלבס | AFP

מגן פאריס סן ז'רמן, שתשחק הערב מול אנז'ה ללא ניימאר, חשף שהוא מתחרט על כך שעבר לאיטליה במקום להתאחד עם גווארדיולה, אך לא מוותר: "ייתכן שבעתיד אשחק בפרמיירליג"

(גודל טקסט)
ללא ניימאר שנפצע ב-0:5 על אנדרלכט בליגת האלופות, פאריס סן ז'רמן תשחק היום (שבת, 18:00) באנז'ה במסגרת המחזור ה-12 בליגה הצרפתית. ההברזילאי שנשאר מחוץ לסגל של אונאי אמרי בגלל פציעה בשריר הירך, כבש עד כה 11 שערים ובישל 8 בכל משחקיה של פ.ס.ז'. וחאבייר פאסטורה עשוי לעלות במקומו בהרכב. 

בתוך כך, מגן הקבוצה דני אלבס, שצפוי לפתוח היום בהרכב, התראיין על הקריירה שלו בפאריס סן ז'רמן ל"4-4-2" ועל הבחירה הלא נכונה לדעתו ביובנטוס: "חשבתי לעבור למנצ'סטר סיטי כבר בעונה שעברה בגלל שהאפשרות לשחק אצל פפ גווארדיולה שוב, היפנטה אותי. לכן כולם היו מופתעים סביבי כשבחרתי ביובנטוס וזו אכן הייתה טעות. היה לי קשה למצוא טיסות סדירות מטורינו לברצלונה כדי לראות את הילדים שלי מאישתי הקודמת ולבת הזוג שלי היה קשה למצוא עבודה בטורינו".

 


 

על הבחירה בפאריס סן ז'רמן אמר הברזילאי: "זה היה שילוב של כמה דברים. יש לי כמה חברים טובים מאוד בקבוצה ובת הזוג שלי חיה בפאריס. לקבוצה יש הרבה אמביציה להצליח וזה התאים לי". 




אלבס במדי הזברות. צעד שגוי מבחינתו (AFP)


בנוסף טען אלבס בן ה-34, שלמרות גילו נמצא בכושר נהדר, שהוא עדיין חולם לשחק יום בפרמייר-ליג: "בחרתי לבסוף בפאריס סן ז'רמן, אבל זה לא אומר שאני לא ממשיך להעריץ את פפ גוורדיולה וייתכן שבעתיד אשחק בפרמייר-ליג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי