צפו בתקציר: 1:4 לליברפול אצל ווסטהאם, ניצחון גם לחמד

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | צילום AFP

החבורה של קלופ עם הצגה מול הפטישים מצמד של סלאח ושערים של מאטיפ ואוקסלייד-צ'מברליין. חמד נכנס ב-דקה ה-79 בניצחון השחפים על הברבורים, לסטר איבדה פעמיים יתרון ב-2:2 מול סטוק

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
המחזור ה-11 בפרמייר-ליג יצא היום (שבת) לדרך כשבמשחק הפותח אחת הקבוצות הלוהטות של הליגה נעצרה. לסטר סיטי, אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים (שלושה בכל המסגרות), סיימה ב-2:2 בחוץ מול סטוק סיטי. בזווית הישראלית, תומר חמד עלה מהספסל בדקה ה-79 ב-0:1 של ברייטון על סוונזי בחוץ. "החדשות הרעות" מבחינת חמד הן שהאיש שתפס את מקומו בשפיץ, גלן מארי, כבש את שער הניצחון. בירם כיאל, שמשחק עם המילואים כבר אחרי שהתאושש מפציעתו, לא היה בסגל.


הקבוצה של השניים מבססת את מעמדה כקבוצת אמצע טבלה. האדרספילד חזרה לנצח כהשיגה 0:1 על ווסט ברומיץ', וזה עוד כשהיא בחסרון מספרי. ברנלי, מהפתעות העונה, המשיכה עם העקיצות שלה כשגברה 0:1 בחוץ על סאות'המפטון והיא צמודה לצמרת. בורנמות' השיגה 0:1 דרמטי בחוץ על ניוקאסל, שהפסידה בפעם השנייה ברציפות . במשחק שנעל את יום המשחקים הראשון של המחזור ה-11 ליברפול הביסה את ווסטהאם 1:4 בחוץ, כשמוחמד סלאח חגג צמד. החבורה של יורגן קלופ טיפסה למקום השישי 



ווסטהאם – ליברפול 1:4
המייטירדס השיגו את ניצחונם השני ברציפות בליגה והשלישי ברציפות בכל המסגרות, ועלו למקום השישי. הפטישים המשיכו להסתבך בתחתית, נמצאים כעת במקום ה-17 עם 9 נקודות ועלולים לרדת מחר מתחת לקו האדום במידה ואברטון תשיג 3 נקודות. סאדיו מאנה סידר למוחמד סלאח את הראשון בדקה ה-21. חלפו רק שלוש דקות וקרן של המצרי גרמה לבאלגן ברחבת ווסטהאם וג'ואל מאטיפ ניצל זאת להכפיל את התוצאה.


הפטישים עוד קיוו לחזור למשחק לאחר שאנדרה אייוו מצא את מנואל לאנסיני ברחבה בדקה ה-55 והארגנטינאי צימק ל-1:2. המייטירדס לא חיכו יותר מדי ודקה לאחר השער של הפטישים אלכס אוקסלייד-צ'מברליין קבע 1:3 לליברפול. בדקה ה-75 סלאח התקפה מפרצת קטלנית של ליברפול הסתיימה בעוד בישול למאנה,שמצא את סלאח ברחבה והמצרי כבש וחגג צמד גדול.

pic.twitter.com/n2avyIlm5o

— Liverpool FC (@LFC) November 4, 2017

סטוק סיטי – לסטר 2:2

החבורה של קלוד פואל איבדה פעמיים יתרון בחוץ, הבחורים של מארק יוז רשמו משחק שני ברציפות ללא הפסד ובעיקר גילו הרבה אופי. שתי הקבוצות, שלא הצליחו לברוח מהתחתית, סיפקו  משחק נהדר. ויסנטה איבורה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-33 אחרי מהלך שהחל בכדור קרן. 


שרדאן שאקירי איזן בדקה ה-39 אחרי יציאה גרועה של הגנת לסטר למלכודת נבדל. בדקה ה-60 ריאד מאחרז המשיך בתקופה הנהדרת שלו כשמאגף שמאל חתך לרחבה וכבש. אבל אז, פיטר קראוץ', שנכנס בדקה ה-69, כבש אחרי חמש דקות בלבד על המגרש, כשהמשיך פנימה את כדור הקרן שהגביה שאקירי. בתוספת הזמן השילוב בין הקשר לחלוץ כמעט הביא לניצחון דרמטי, כששוב כדור קרן של השווייצרי מצא את ראשו של קראוץ, אך הפעם קספר שמייכל התעופף והדף נהדר.


Foxes tamed by super sub @petercrouch.

Report  https://t.co/6A9KlgA0rBpic.twitter.com/DSvb4qAIOE

— Stoke City FC (@stokecity) November 4, 2017


סוונזי – ברייטון 1:0

השחפים עם שלוש נקודות חשובות שמקבעים את מעמדם במרכז הטבלה. בזווית הישראלית, הסיפור הוא כמובן תומר חמד. החלוץ, שלא שותף במשחקו הראשון אחרי ההשעייה במחזור הקודם (1:1 עם סאות'מהפטון), לא פתח גם הפעם, אך שותף מהספסל כשעלה בדקה ה-79. כזכור, השבוע הוזכר חמד כמי שמועמד לעבור לסין ונראה שחל כרסום במעמדו מאז אותה הרחקה טיפשית שעלתה לו בשלושה משחקים בחוץ. חברו להתקפה והאיש אותו החליף במשחק, גלן מארי, כבש את שער הניצחון בדקה ה-29. 


תוצאות נוספות
סאות'המפטון – ברנלי 1:0
(סם ווקס 81)


ניוקאסל – בורנמות' 1:0
(סטיב קוק 92)


Some key numbers from #NEWBOU so far…

shots: Gayle, King (3)
touches: Francis (53)
passes: Francis (37)
clearances: Ake (5) pic.twitter.com/JAdrIaTwJ2

— AFC Bournemouth (@afcbournemouth) November 4, 2017


האדרספילד – ווסט ברומיץ' 0:1
(ראיב ואן לה פארה 44 ,כריס שינדלר הורחק 57)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי