יום ראשון הגדול: צ'לסי נגד יונייטד, סיטי מארחת את ארסנל

מנצ'סטר יונייטד
מנצ'סטר יונייטד | AFP

ישיר בספורט1: המחזור ה-11 בפרמייר-ליג יספק שני מפגשים מסקרנים במיוחד, כשהיריבות של קונטה וצ'לסי תמשיך מול מוריניו והשדים האדומים, פפ רוצה לשמור על הפסגה מול התותחנים וטונהאם תפגוש את קריסטל פאלאס

(גודל טקסט)
המחזור ה-11 בפרמייר-ליג ימשיך מחר (ראשון) וחמש הגדולות באנגליה ישחקו ב"יום ראשון הגדול", כאשר במוקד יתמודדו צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד והיריבות הלוהטת בין ז'וזה מוריניו ואנטוניו קונטה. בנוסף, המוליכה מנצ'סטר סיטי תרצה להמשיך את המומנטום מהניצחון על נאפולי כשתפגוש את ארסנל וטוטנהאם רוצה לסמן וי גם על קריסטל פאלאס לאחר הניצחון האדיר על ריאל מדריד בליגת האלופות.


צ'לסי – מנצ'סטר יונייטד (18:30, ישיר בספורט1)
שחקני האלופה הרגישו את הלחץ באימון המסכם לקראת ההתמודדות מול השדים האדומים, כאשר רומן אברמוביץ' הגיע לבקר וזה אף פעם לא סימן טוב. צ'לסי עלולה להגיע לשריקת הפתיחה כשהיא 12 נקודות מהמוליכה מנצ'סטר סיטי, וקונטה טען שהיחסים שלו עם הבעלים מצוינים: אני לא רואה שינוי. אני צריך לעשות העבודה שלי בצורה הטובה ביותר". למרות דבריו, האיטלקי יכול לחשוש למעמדו כי ב-2012 אברמוביץ' ביקר באימון צ'לסי ו-23 ימים לאחר מכן אנדרה וילאש-בואש פוטר. לעומת זאת, בעונה שעברה הקבוצה זכתה לביקור מהבעלים הרוסי וההשפעה הייתה חיובית, כשקונטה החל לשחק עם שלושה בלמים והבלוז דהרו לאליפות.



קונטה הוסיף ואמר על המשחק: "לכל הקבוצות יש בעיה אחת שקוראים לה מנצ'סטר סיטי. השחקנים שלי כנראה צריכים לסבול כמוני. ברור שאחרי ההפסד לרומא סבלתי ואני מאמן שלא אוהב להפסיד. אני מנסה להעביר את הסבל שלי לשחקנים שלי". לגבי יחסיו עם ז'וזה מוריניו אמר האיטלקי: "אני רוצה לתת לו כבוד כפי שהוא ייתן לי, כך אני מקווה. מוריניו בוכה שיש לו פצועים? אני צריך לבכות על זה כל שבוע".


לעומת זאת, מוריניו בילה אמש את היום בבית המשפט הספרדי, וניסה להסדיר את חובותיו למס הכנסה הספרדי בסכום 2.0 מיליון ליש"ט, ואמר: "לא היה לי מה לומר. שילמתי להם וחתמתי על מסמכים". למרות זאת, בספרד טוענים שהמשפט עוד לא נגמר.
בפן המקצועי, אנגולו קאנטה צפוי לשוב לסגל של צ'לסי, ויהיה כשיר לאחר שנעדר שישה משחקים בגלל הפציעה בירך. ג'סי לינגארד הפצוע ייעדר ביונייטד. ונתון מדהים: צ'לסי הפסידה רק משחק בייתי אחד מתוך 15 האחרונים מול מנצ'סטר יונייטד.

We've got all the key stats and facts you need ahead of #CHEMUN

 https://t.co/OlHODY9LJApic.twitter.com/ZExZJAuS8Z

— Chelsea FC (@ChelseaFC) November 4, 2017


טוטנהאם – קריסטל פאלאס (14:00, ישיר בספורט1)
אחרי הניצחון היוקרתי על ריאל מדריד בליגת האלופות, טוטנהאם תפגוש את נועלת הטבלה במטרה ולהיצמד אל מנצ'סטר יונייטד שנמצאת במרחק שלוש נקודות ממנה. מנגד, החבורה של רוי הודג'סון מחפשת נקודות ועשויה להקשות על יריבתה העירונית. הוגו לוריס וטובי אלדרווילד שנפעו מול הבלאנקוס ייעדרו אצל התרנגולים, ומאוריסיו פוצ'טינו שיהיה קשה להדביק את סיטי בצמרת: "היא הקבוצה הכי טוב בעולם, הם רק צריכים לשמור על יציבות וזה האתגר הכי גדול שלהם".

Fine finishing and Palace preparations at Hotspur Way! #COYSpic.twitter.com/jpkPw12Yoa

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) November 4, 2017

מנצ'סטר סיטי – ארסנל (16:00, ישיר בספורט1)
ארסן ונגר וחניכיו יתייצבו מחר לאחד האתגרים הגדולים העונה, וניצחון על סיטי יהיה הישג ענק. התכולים ניצחו בתשעת המפגשים האחרונים מול התותחנים רק פעם (0:1 בעונה שעברה) כך שמצפה לפפ גווארדיולה משימה לא פשוטה. סיאד קולשינץ' יצטרך לעבור מבחן כשירות ורק אז יוחלט אם ישחק או לא. לעומת זאת, המאמן הספרדי עשוי לפתוח עם ה-11 שפתחו מול נאפולי ביום רביעי האחרון, והשינוי היחידי יהיה חזרתו של גבריאל ז'סוס לחוד.


פפ התייחס לשאלה האם קבוצתו תוכל לסיים את העונה כמו ארסנל הבלתי מנוצחת ב-2003/4: "זה שיא ששייך לארסנל וצריך לומר להם כל הכבוד עליו. אנחנו לא חושבים לשבור את השיא, אבל רוצים לשחק טוב ולנצח את ארסנל". על האפשרות שהם בדרך לאליפות בטוחה אמר: "אנחנו מובילים בהפרש חמש נקודות וכמה נשארו בקופה, עוד 84? תעשו אתם את החשבון כי אני קטסטרופה בזה. אם זה היה המשחק האחרון הייתי אומר שכן אנחנו נזכה באליפות, אבל מי מבטיח לי שלא נסבול מפציעות ומתקלות. אני חושב שבאפריל-מאי אפשר יהיה לדבר על מי תזכה באליפות". ארסן ונגר אמר: "יש לנו הזדמנות להראות שאנו מסוגלים להתמודד עם משחקים כאלה גדולים. לפעמים הדרך הטובה יותר להגן היא להתקיף".


במידה וסיטי תמצא את הרשת של התותחנים זה יהיה השער ה-50 של הקבוצה העונה בכל המפעלים, ואילקאיי גונדוגאן אמר: "אנחנו משחקים כמו בימים של ברצלונה הגדולה".

Ready for the big @PremierLeague clash tomorrow ⚽ #COYG#MCFCvAFC#HereToCreate@Arsenalpic.twitter.com/7wKnNhtFC5

— Mesut Özil (@MesutOzil1088) November 4, 2017

משחק נוסף: אברטון – ווטפורד (18:30)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי