יורגן קלופ נגד נבחרת ברזיל: "לא מתחשבים במצבו של קוטיניו"

קוטיניו
קוטיניו | AFP

מאמן ליברפול רותח על צ'יצ'ה שזימן את הקשר הפצוע ומעוניין לשתפו נגד אנגליה במשחק ידידות. רופא הנבחרת: "פיליפה נמצא בשלבים מתקדמים של החלמה, הסיכוי שישחק מול יפן נמוך אך עובדים כדי שישחק באנגליה"

(גודל טקסט)

פיליפה קוטיניו יצטרך לחשוב פעמיים אם ירצה לשחק עם ברזיל נגד אנגליה במשחק הידידות ביום שלישי בשבוע הבא, שיתקיים בוומבלי. קוטיניו זומן לסגל הנבחרת, למרות שלא שיחק בשלושת המשחקים האחרונים של ליברפול בגלל פציעה במפשעה, אבל לצערו של קלופ מאמן ברזיל צ'יצ'ה זימן את הקשר לשני משחקי הידידות של הנבחרת.

רופא ברזיל שבדק את קוטיניו קבע שהוא כנראה לא ישחק מול יפן במשחק הידידות הצפוי ביום שישי בליל, אבל הוא עשוי לקבל דקות משחק בוומבלי. אתמול הוא עדיין התאמן באולם סגור בלבד, אבל צפוי להצטרף לשאר השחקנים בהמשך השבוע.

בעיני קלופ זו החלטה מסוכנת לתת לו לשחק. הגרמני כבר אמר: "הייתי רוצה שקוטיניו יישאר אצלנו בקבוצה ויתאושש במהלך הפגרה, אבל למאמני הנבחרות יש שיקול משהם ולהם לא מתחשבים במצב. אני לא יכול לעשות דבר בנושא".

קוטיניו
קוטיניו. שוב מעורר הדים (AFP)

רופא הנבחרת אמר לעיתון "דפורטיבו אספורטיבו": "יש לקוטיניו פציעה בשריר המפשעה השמאלי, אבל הוא נמצא בשלבים האחרונים של ההחלמה. ידענו שהוא לא כשיר לחלוטין, אבל הוא העדיף להשלים את ההחלמה שלו איתנו. הסיכוי שהוא ישחק מול יפן מועט מאוד, אבל אנחנו עובדים איתו קשה כדי שישחק מול אנגליה".

בפעם האחרונה שליברפול טענה שקוטיניו פצוע הוא סבל מכאבים בגבו וזה קרה במהלך הקיץ כאשר רצה לעבור לברצלונה. אז טען רופא הנבחרת שהוא לא סבל מכאבים אלא היה מדוכא מהמצב ורצה מישהו שידבר איתו. מנגד קשר ליברפול, ג'ורדן הנדרסון, עשוי לפרוש מהסגל של אנגליה בגלל פציעות. גם הארי קיין והארי ווינקס מטוטנהאם פרשו מהנבחרת בגלל הפציעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי