אברם גרנט נבחר למאמן המאכזב בתולדות הפרמייר-ליג

אברם גרנט. יעבור למדינה אחרת באפריקה?
אברם גרנט. יעבור למדינה אחרת באפריקה? | צילום: AFP

בסקר שנערך ב"סאן", הגיע הישראלי למקום הראשון בעקבות הקדנציה שלו בצ'לסי. הקדים את כריסטיאן גרוס ופליקס מגאת'

(גודל טקסט)

הם באו, הם ראו, אבל לא כבשו. לאחר פיטוריו של סלאבן ביליץ' מווסטהאם, ערכו ב"סאן" רשימה של המאמנים המאכזבים ביותר בתולדות הפרמייר-ליג, כשבסקר האוהדים מי שהגיע למקום הראשון והלא מחמיא, הוא לא אחר מאשר אברם גרנט.

בעיתון הלונדוני התייחס לקדנציה של המאמן הישראלי בצ'לסי, בה ששימש כמנהל מקצועי במועדון והחליף את המנג'ר ז'וזה מוריניו בשלהי 2007. גרנט הוביל את הקבוצה למקום השני בפרמייר-ליג ולהפסדים בגמר גביע הליגה וליגת האלופות, בה כזכור הפסידו הבלוז בעקבות ההחלקה של הקפטן ג'ון טרי בפנדל המכריע בדו קרב מהנקודה הלבנה.


"אני לא המיוחד, אני הנורמלי", הזכירו בסאן את ההצהרה של גרנט כשהוצג, אך האוהדים לא התרשמו: "אברם גרנט יתקבל בברכה בטמפורד ברידג' כמו קמילה באזכרה של הנסיכה דיאנה", אמר שחקן האלופה לשעבר פיי נווין. "הברנש הזה לא אהוב מאוד בצ'לסי, הוא לא יחזיק הרבה מעמד". לאחר מכן אימן הישראלי גם את פורטסמות' ו-ווסטהאם, את שתיהן הוביל לירידה לצ'מפיונשיפ.


גרנט עם טרי. בסטמפורד ברידג' לא זוכרים את הישראלי לטובה (Gettyimages)

למקום השני אחרי גרנט, הגיע השוויצרי כרסיטיאן גרוס שמונה למנג'ר טוטנהאם ב-1997 והחזיק בתפקיד תשעה חודשים, אחריהם דורג פליקס מגאת' שהגיע בחורף 2014 לפולהאם בקול תרועה רמה כשהחליף את מיודעינו רנה מולנסטיין, אך לא הצליח להציל את הקבוצה מירידה לצ'מפיונשיפ ובעונה לאחר מכן פוטר מתפקידו לאחר שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון. עוד ברשימה: ג'ו קינאר, קלאודיו ראניירי, ג'ון קארבר, סטיב קין, ואלאן אירבין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי