במנצ'סטר יונייטד חוששים: מוריניו החליט לעבור לפ.ס.ז'

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Getty

השדים האדומים סבורים שהמאמן הפורטוגלי רוצה לעזוב כיוון שהוא מתוסכל מהתחרות עם גווארדיולה וחושב שבצרפת הוא יוכל לזכות ביותר תארים. דיווח: גם קונטה מועמד לקבוצה מעיר האורות

(גודל טקסט)

למרות הידיעות לפיהן ז'וזה מוריניו יאריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד, השדים האדומים חוששים שיאבדו אותו לפאריס סן ז'רמן. הסיבה: המאמן הפורטוגלי מתוסכל מהתחרות הבלתי אפשרית עם פפ גווארדיולה שבנה במנצ'סטר סיטי קבוצה כמעט מושלמת שנראית בדרך הבטוחה לזכייה באליפות הפרמייר-ליג. 

לפי הדיווחים המיוחד רואה בפ.ס.ז' כר עבודה הרבה יותר נוח. עם הקבוצה מעיר האורות הוא יוכל לזכות בקלות באליפות צרפת ולהתרכז בהצלחה בליגת האלופות. כזכור, לפני מספר שבועות רמז המאמן על מעבר אפשרי ואף סיפר שבנו מעדיף לראות את הקבוצה הצרפתית מאשר את יונייטד. "סאן" דיווח שנציגיו של מוריניו כבר שוחחו עם אנשי פ.ס.ז'.

מאז שהגיע ליונייטד בקיץ הקודם, רכש מוריניו שחקנים ב-300 מיליון ליש"ט, אבל אין לו כוכב בקנה מידה עולמי כמו ניימאר. בתחילה פורסם שהמאמן רוצה תוספת של שלושה מיליון ליש"ט לחוזהו (כיום מרוויח 12 מיליון ליש"ט), אבל בהנהלת המועדון חושבים שהמאמן רוצה לעזוב כיוון שהוא חושב שעם פ.ס.ז' יש לו סיכוי גדול יותר לזכות בתארים.

עוד דיווח שעולה בימים האחרונים באנגליה הוא שאנטוניו קונטה מועמד אף הוא לפ.ס.ז'. המאמן אונאי אמרי עשוי לעזוב את תפקידו בשל היחסים הרעועים עם ניימאר, וראשי המועדון מחפשים מאמן בעל שיעור קומה שיחליפו. ההערכה היא שהאיטלקי לא ימשיך בקבוצה הלונדונית בשל יחסיו עם אנשיו של הבעלים רומן אברמוביץ' ועשוי לקבל פנייה בקיץ.


קונטה ומוריניו. מי מהם יגיע לפ.ס.ז? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי