אברמוביץ' רוצה למכור חלק מהבעלות של צ'לסי למשקיעים מסין

רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ' | Gettyimages

האוליגרך הרוסי-יהודי מקווה להיעזר בכסף הגדול של אנשי העסקים מהמזרח הרחוק כדי לבנות אצטדיון חדש. מוראטה: "זידאן ניסה לשכנע אותי להישאר בריאל"

(גודל טקסט)

האם עידן רומן אברמוביץ' בצ'לסי הסתיים? קשה לומר, אבל האוליגרך הרוסי-יהודי רוצה להבטיח את עתידה של צ'לסי שלא תצטרך להישען רק על הכסף שלו. לפי דיווחים באנגליה אברמוביץ' מנהל משא ומתן עם משקיעים מסין כדי שירכשו חלק ממניות המועדון ויזרימו לו חצי מיליארד ליש"ט.

נציגים מסין כבר הגיעו לסטמפורד' ברידג' בתיווך אחד מסוכני הכדורגל הגדולים בעולם לשיחות עם הבעלים, שלפי הפרסומים לא רוצה למכור את הקבוצה אלא רק לחזק אותה על ידי הכנסת גורם נוסף למועדון, כשברור לו שהסינים הם כוח עולה בכדורגל העולמי ויוכלו לתרום לשידרוג של צ'לסי.

אחת האפשרויות שעלו היא שהמשקיעים יזרימו כסף לבנייה העתידית וההרחבה של סטמפורד ברידג'. מאז 2003 כשאברמוביץ' רכש את הקבוצה והשקיע בה למעלה ממיליארד ליש"ט מכספו לצ'לסי אין חובות והיא אחת הקבוצות שהשקיעה הכי הרבה כסף ברכש בשנים הללו באירופה. הבעלים רוצה לבנות אצטדיון חדש שעלותו תהיה 500 מיליון ליש"ט וכמות הצופים תעמוד על 60 אלף מקומות. במועדון הלונדוני מקווים שהבנייה תסתיים בעונת 2021/22.

בתוך כך, החלוץ אלברו מוראטה התראיין בספרד ואמר שהשאיפה שלו כעת היא לזכות באליפות כדי לחקות את ז'וזה מוריניו ולזכות גם הוא באליפות באיטליה, ספרד ואנגליה. המאמן הפורטוגלי עשה זאת עם צ'לסי, אינטר וריאל מדריד ומוראטה עשה את זה עם יובנטוס וריאל מדריד. "אני רוצה להיות השחקן הספרדי הראשון שזוכה באליפות בשלוש הליגות האלה".

רומן אברמוביץ'. רוצה למכור לסינים (gettyimages)
רומן אברמוביץ'. רוצה למכור לסינים (gettyimages)

מוראטה סיפר שזינדין זידאן ניסה לשכנע אותו להישאר בריאל מדריד, אבל לדבריו הוא לא היה יכול להישאר. "הייתי צריך משהו שבריאל לא יכלו לתת לי, שזה לשחק בכל שבת או ראשון בהרכב. זה מה שאני עושה עכשיו בצ'לסי. אמרו עליי שאני לא רוצה להילחם על מקומי, אבל נלחמתי כל הקריירה שלי".

יחסו לזידאן: "אני חייב לו תודה לכל החיים בגלל שהוא נתן לי את ההזדמנות לזכות באליפות עם ריאל מדריד ולשחק בסנטיאגו ברנבאו. הוא היה מספיק הוגן להבהיר לי שיש לו הרבה אופציות בהתקפה. זה לא נכון שאני מתחרט שעברתי לצ'לסי. זה לא היה ציטוט מדויק שלי. אני לעולם לא אצטער שעברתי למועדון כמו צ'לסי ומקווה להישאר שם עוד הרבה שנים".

אלברו מוראטה. בריאל לא יכלו להבטיח לו מקום בהרכב (gettyimages)
אלברו מוראטה. בריאל לא יכלו להבטיח לו מקום בהרכב (gettyimages)

בתוך כך פרסם "מירור" שצ'לסי תשקיע כסף גדול בינואר על רוס בארקלי שהיה מבוקש בטוטנהאם בקיץ האחרון והוא לא צפוי להישאר באברטון. הבלוז גם רוצה את המגן הברזילאי של יובנטוס אלכס סנדרו, וקונטה גם דורש עוד חלוץ, כריסטיאן בנטקה מקריסטל פאלאס וריצ'מונד בואקיה מהכוכב האדום בלגרד הוזכרו.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי