למפארד עשוי לחזור לצ'לסי: אשמח להיות מעורב במועדון

לא היה ניתן לצפות שצ'לסי תפסיד משחקים שהיא הפסידה לאחרונה. למפארד עם התואר המרגש
לא היה ניתן לצפות שצ'לסי תפסיד משחקים שהיא הפסידה לאחרונה. למפארד עם התואר המרגש | צילום: Gettyimages

קשר העבר של הבלוז, שמועמד לתפקיד המנהל הטכני במקום מייקל אמאנלו שעזב, הוסיף: "נראה לגבי זה. חולם להיות המאמן של הקבוצה אבל הדרך לא פשוטה"

(גודל טקסט)

האם פרנק למפארד בדרך חזרה לצ'לסי? האפשרות בהחלט קיימת. קשר העבר של הבלוז התייחס היום (חמישי) לאפשרות שיחליף מייקל אמאנלו, שעזב את המועדון ביום שני לאחר 10 שנים, כמנהל הטכני של אלופת אנגליה.

על פי "סקיי ספורט" שמו של למפארד, שפרש ממשחק פעיל בחודש פברואר האחרון ומאז עוזר למאמן קבוצת הנוער של צ'לסי, נמצא ברשימת המועמדים של רומן אברמוביץ' והביע את רצונו לשוב לסטמפורד ברידג': "נראה לגבי זה, אני עדיין לא יודע. אני איש של צ'לסי ואשמח להיות מעורב במועדון בדרך כזו או אחרת בטווח הרחוק".

העזיבה של אמאנלו: "עבדתי עם מייקל במשך כשמונה שנים והתפקיד שלו במועדון היה חלק משמעותי מהתקופה המוצלחת בהיסטוריה של צ'לסי. אני חושב שמגיע לו קרדיט גדול על כך".

למרות שכרגע תפקיד המנהל הטכני של צ'לסי נראה יותר ממשי, למפארד סיפר מה היא משרת החלומות עבורו: "הייתי בצ'לסי כל כך הרבה זמן וזה יהיה חלום עבורי להיות מאמן הקבוצה, אבל זו לא דרך פשוטה. אני צריך ללמוד עוד הרבה כדי שזה יקרה. אמנם שיחקתי 20 שנים אבל זה לא בהכרח יהפוך אותי למאמן טוב".

פרנק למפארד במדי צ'לסי (gettyimages)
פרנק למפארד במדי צ'לסי (gettyimages)

"עבדתי עם המון מאמנים במהלך הקריירה שלי" הוסיף שחקן העבר. "אני רוצה לחשוב שאני אוכל לקחת מכל אחד מהם את הדברים הטובים והרעים ולנתב אותם לשיטה משלי. אשמח גם לעבוד עם שחקנים ולשפר אותם לא רק בתור שחקנים, אלא גם בתור אנשים צעירים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי