המרדף מתחמם: מנצ'סטר סיטי מעוניינת באמרה ג'אן

אמרה ג'אן
אמרה ג'אן | צילום: Gettyimages

פפ גווארדיולה סימן את הגרמני, שמסרב להאריך את חוזהו בליברפול, לקראת העונה הבאה. ג'אן, שמעדיף להישאר בממלכה, עשוי לוותר על ההצעה מיובנטוס

(גודל טקסט)
האם מנצ'סטר סיטי בדרך למחטף מתחת לידיים של יורגן קלופ ויובנטוס? על פי הדיווחים היום (ראשון) בתקשורת האנגלית עולה שכן. אמרה ג'אן, שחוזהו בליברפול מסתיים בקיץ הקרוב, סומן על ידי פפ גווארדיולה כחלק מחיזוק הסגל לקראת העונה הבאה.


הקשר, שנכלל בסגל של יואכים לב, סרב לאחרונה להאריך את ההתקשרות עם הקבוצה של קלופ, דווקא אחרי שיפור משמעותי בכמות הדקות שלו. מאז הקיץ האחרון, אז המשא ומתן בין ג'אן למייטי רדס פוצץ, יובנטוס סומנה כמועמדת הבכירה לצרף אותו. הגברת הזקנה ניסתה לצרף את הקשר כבר בקיץ, אך נתקלה בסירוב מצד ליברפול ולכן בחרה לצרף את בלייז מטוידי. כעת, נדמה כי קלופ ויתר על החלום להשאיר את הקשר והוא כבר משלים עם העובדה כי הוא יעזוב את ליברפול בקיץ הקרוב. 




עובר לתכולים? ג'אן (Gettyimages) 



קלופו לא מתכנן לייבש את ג'אן עד לסיום העונה, אלא להשתמש בו כפי שיבחר. סיטי מצדה, מעוניינת לשפר את הסגל יחד עם הגרמני ואלכסיס סאנצ'ס, שגם יהפוך לשחקן חופשי בקיץ הקרוב. על פי הדיווחים, ג'אן מעדיף להישאר בממלכה ולשחק בסיטי על פני מעבר ליובנטוס, למרות המחמאות שקיבל מסמי חדירה ובנדיקט הובדס. ג'אן פתח העונה בשמונה משחקים בליגה האנגלית, ובעוד ארבעה מפגשים בליגת האלופות עבור ליברפול בהן הוא כבש שער בודד ובישל שניים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי