מכה לליברפול: נתניאל קליין ייעדר עוד שלושה חודשים

ניית'נאל קליין
ניית'נאל קליין | Gettyimages

מגן המייטירדס ונבחרת אנגליה, שלא שיחק אפילו דקה העונה, עבר ניתוח בגבו. מחליפיו טום אלכסנדר-ארנולד וג'ו גומס יצטרכו להמשיך לשאת בנטל

(גודל טקסט)
עוד מכה לליברפול. המגן נתניאל קליין עבר הערב (שני) ניתוח בגבו וצפוי להיעדר עוד כשלושה חודשים לפחות. קליין נפצע עוד בחודש יולי בתחילת ההכנות של המייטירדס לעונה החדשה ומאז לא הצליח להתאושש.

מגן ליברפול ואנגליה גם לא לקח חלק במשחקי נבחרת שלושת האריות במוקדמות המונאידל ולא נכלל ברשימה של יורגן קלופ לשלב הבתים של הצ'מפיונס ליג. כעת כאמור מתברר שליברפול תחסר את קליין לפחות עד פברואר.

 



למזלם של המייטירדס מחליפיו של קליין בתפקיד, הצעיר טום אלכסנדר-ארנולד וג'ו גומס עשו עבודה יפה. גומס אף זומן לסגל נבחרת אנגליה ורשם הופעת בכורה במשחק ההכנה ביום שישי מול אנגליה (0:0).


   

BREAKING: Liverpool's Nathaniel Clyne will be out for a further three months after undergoing back surgery today, reports @_ChrisBascombepic.twitter.com/ZdtT5Sk2Nw

— B/R Football (@brfootball) November 13, 2017



קליין בן ה-26 החל את דרכו בקריסטל פאלאס מהצ'מפיונשיפ ועבר ללא תמורה לסאות'המפטון. בקיץ 2015 נמכר לליברפול תמורת 17.5 מיליון יורו. יש לו ארבעה שערים ב-184 הופעות פרמייר-ליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי