סילבה נפצע בנבחרת ספרד, יאיא טורה בדרך ל-MLS?

דויד סילבה
דויד סילבה | AFP

הקשר סובל מכאבים וככל הנראה לא ישותף במדי "לה רוחה" מול רוסיה (20:45, ספורט2), עלול להחמיץ את המחזור הקרוב בו מנצ'סטר סיטי תתארח אצל לסטר. הקשר מחוף השנהב יחליף את פירלו בניו יורק?

(גודל טקסט)
כנראה שלפפ גווארדיולה יש סיבה טובה לדאגה. דויד סילבה, קשר נבחרת ספרד שבחודשי פתיחת העונה הוא ללא ספק מהשחקנים היותר משמעותיים של הסיטיזנס שעדיין לא הפסידו העונה בשום מסגרת, התלונן באימון המסכם של "לה רוחה" לקראת ספרד הערב (20:45, ישיר בספורט2) על כאבים ועלול להחמיץ גם את משחק החוץ של קבוצתו בשבת מול לסטר. 


סילבה, שכבש צמד ב-0:5 על קוסטה ריקה בסוף השבוע, הוא הקשר השני שנפגע במהלך שהייתו עם ספרד, הרי שגם איסקו נפצע במשחק מול קוסטה ריקה וכבר שוחרר מהסגל. בימים אלו קשר ריאל מדריד מטופל על ידי הצוות הרפואי של מועדונו, בתקווה מבחינתו שיהיה כשיר לדרבי מול אתלטיקו השבוע.




בתוך כך, היום פורסם בממלכה שהקשר יאיא טורה עשוי לעזוב את סיטי בינואר ולעבור לקבוצת האם של המועדון, ניו יורק סיטי מליגת ה-MLS. הקשר מחוף השנהב, שממעט לשחק תחת פפ, עשוי להיכנס לנעליים של אנדראה פירלו שפרש זה עתה מכדורגל.

Spain trained earlier in St Petersburg without David Silva, who worked separately on the sidelines. He could miss Tuesday's friendly against Russia. pic.twitter.com/5XJHQWl42c

— City Watch (@City_Watch) 14 בנובמבר 2017

לעומת זאת, סיטי עשויה להחזיר בעונה הבאה את פבלו מפאו המושאל לג'ירונה אחרי שהמגן הימני הוכיח יכולת טובה מאוד העונה במדי העולה החדשה ב"לה ליגה". פפ שלח סקאוטים לבחון את יכולתו בשני משחקי הליגה האחרונים של הקבוצה והם חזרו עם המלצות חמות. המגן בן ה-20 החל את דרכו באספניול ב' ועבר לסיטי בעונת 2013/14.



יאיא טורה. החל מ-2018 הוא בארצות הברית? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי