"ליברפול רכשה חתול בשק": מה קרה לנבי קייטה?

נבי קייטה
נבי קייטה | AFP

כרטיסים אדומים בכמויות, שערוריות מחוץ למגרש ויכולת חלשה על כר הדשא. האם הקבוצה האנגלית הוציאה 48 מיליון ליש"ט על שחקן בינוני?

(גודל טקסט)

אחרי סאגה ארוכה בקיץ האחרון רכשה ליברפול את כוכב לייפציג נבי קייטה ב-48 מיליון ליש"ט כדי שיצטרף אליה לקראת עונת 2017/18. מדובר בשיא מועדון אחרי ה-36 מיליון ליש"ט ששולמו על מוחמד סלאח.

אולם מאז סיומה של הסאגה, הקשר הגינאי מגלה יכולת חלשה להחריד. אם בעונה שעברה הוא היה אחד השחקנים המצטיינים בבונדסליגה, העונה הוא נחשב לאחד השחקנים החלשים בקבוצתו. מפתיחת העונה הוא כבר שער אחד בלבד ובגרמניה סבורים שזה נובע מכך שהיריבות למדו לעצור אותו.

נגד באיירן מינכן ובורוסיה מנשנגלדבאך הוא הורחק וגם במשחק של נבחרת גינאה מול תוניסיה הוא ספג כרטיס אדום. גם מחוץ למגרש יש לו בעיות. הוא נתפס על זיוף רישיון הרכב שלו כשניסה לרשום את שני המרצדס והפורשה שלו במשרד התחבורה הגרמני. "הוא ניסה אחר כך לרשום את הרישיון בגרמנית", אמר השופט שקנס ב-415 אלף יורו.

כתב העיתון "די וועלט" רוני טנבאוש אמר: "כולם מרגישים שהיכולת שלו העונה ברמה נמוכה יותר, ואנחנו חושבים שזה בגלל הציפיות הגדולות שהיו ממנו. הוא ישתפר בהמשך ואין לליברפול ממה לחשוש. הוא שחקן טוב מאוד".

נבי קייטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי