רוביניו: מכיר את המועדונים במנצ'סטר, האנגלים בילו יותר ממני

רוביניו
רוביניו | Gettyimages

"את הברזילאים תמיד תפסו בברים ואת הבריטים לא", "הבעלים של סיטי אמר שיביא את מסי", "בלאמי קילל אותי בחדר ההלבשה, בקושי הבנתי אנגלית אבל הטון היה ברור", "זלאטן שחצן". כוכב העבר בראיון חושפני

(גודל טקסט)

כוכב העבר רוביניו העניק היום (חמישי) ראיון מרתק ל"דיילי מייל" ודיבר על התקופה שלו באירופה, ההצלחה של מנצ'סטר סיטי וחשף כמה סיפורים מחדרי ההלבשה.

הבילויים במנצ'סטר: "אמרו עליי שאני בליין. אני באמת מכיר את המסעדות במנצ'סטר וכמובן את הדיסקוטקים, אבל תדעו שהשחקנים האנגלים, כמו ג'ו הארט, שון רייט-פיליפס, בילו יותר ממני. כשהברזילאים יצאו לבלות תמיד תפסו אותנו ואת האנגלים אף פעם לא".

ההגעה לאנגליה: "ריצ'ארדס אמר לי שבואי לקבוצה יביא לשינוי הגישה כלפי סיטי בכדורגל העולמי. שוחחתי עם הבעלים שייח מנסור והוא אמר לי שיביא את קאקה וליונל מסי. אני יודע שקאקה כמעט הגיע, אבל מסי? אני חושב שהוא היה גדול עליהם אז, אבל היום יש לסיטי את המנג'ר הכי טוב בעולם, פפ גווארדיולה. אם הייתי מגיע היום בגיל צעיר, היה לי הרבה יותר קל".

רוביניו במדי סיטי (gettyimages)
רוביניו במדי סיטי (gettyimages)

ההתאקלמות באנגליה: "לא הייתה לי בעיה. לא חששתי מהפיזיות בליגה האנגלית כי אנחנו הברזילאים גדלנו בשכונות של עוני ופשע. פעם הגעתי גמור ממשחק בברזיל. לא שיחקתי טוב וקרייג בלאמי התחיל לצרוח עליי בחדר ההלבשה ולקלל. בקושי הבנתי אנגלית, אבל טון הדברים היה ברור".

זלאטן איברהימוביץ'. שחצן (AFP)
זלאטן איברהימוביץ'. שחצן (AFP)

התקופה תחת מנצ'יני: "רציתי לשחק כדי להיות במונדיאל. מנצ'יני מאמן הגנתי שנתן לי משימות הגנתיות. לא נהניתי למרות שרציתי להישאר בסיטי זמן רב. ידעתי שסיטי הולכת בכיוון הנכון".

התקופה במילאן: "זלאטן איברהימוביץ' אמר לי אז בחדר ההלבשה שהוא הביא אותי. הוא היה שחצן, אבל בצורה נחמדה. הוא פשוט בן אדם שבוטח בעצמו ובכישרון שלו. עבורי הוא חלוץ מושלם".

בקהאם. גם הוא לא הבין ספרדית (אינסטגרם)
בקהאם. גם הוא לא הבין ספרדית (אינסטגרם)

התקופה בריאל מדריד: "אהבתי מאוד את דייויד בקהאם. שנינו לא דיברנו ספרדית, והייתה לנו הבנה מוחלטת בינינו. התאמנו ביחד בבעיטות חופשיות לפני ואחרי האימון. הוא לא היה מסוגל לעשות דריבלים כמוהו". הברזילאי גם גילה שרצה לעבור לצ'לסי, וכבר דיבר עם מאמן הבלוז לואיס פליפה סקולארי, אבל הבלאנקוס לא רצתה לחזק יריבה בליגת האלופות.

על גבריאל ז'סוס: "אני חייב להגיע לראות את סיטי משחקים. ז'סוס שחקן מדהים עם עוצמה ומהירות. הוא העתיד של נבחרת ברזיל". 

גבריאל ז'סוס. העתיד של ברזיל (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי