הכל תלוי בטוטנהאם: המתווה שיביא את בייל למנצ'סטר יונייטד

גארת' בייל
גארת' בייל | AFP

התרנגולים מחזיקים בזכות ראשונים על הוולשי של ריאל מדריד ואם יוותרו הוא צפוי להגיע לאולד טראפורד. זלאטן לאחר ה-1:4 על ניוקאסל: "אריות מתאוששים מהר יותר מאשר בני אדם". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד חזרה אתמול (שבת) לחיים אחרי 1:4 על ניוקאסל ושמרה על פער שמונה נקודות ממנצ'סטר סיטי. פול פוגבה חזר לשחק, בישל וכבש כאשר גם רומלו לוקאקו, שהתקשה לתפקד בלי החבר הצרפתי, מצא את הרשת. ועדיין, ההתרגשות הגדולה הייתה בעקבות שובו של זלאטן איברהימוביץ', שלא שיחק מאפריל אחרי שעבר ניתוח קשה בברכו. השבדי נכנס כמחליף בדקה ה-77, לבש את החולצה 10 וסחט תשואות מהיציעים.


זלאטן, שעשוי להפוך לקלף מנצח בשאיפות האליפות של ז'וזה מוריניו, חזר לככב גם מחוץ למגרש. בסיום נשאל החלוץ לגבי הליך ההחלמה שלו וענה: "אריות מתאוששים אחרת מבני אדם ואני רק יכול להודות לאלוהים שאני משחק שוב. זו הרגשה מיוחדת לחזור. אני לא מודאג בכלל. אני מתאמן קשה ומקריב הרבה. אני משחק עם הראש והברך שלי עוד זקוקה לזמן. ברור שזה לא קל כי היה לי קיץ שונה מאחרים והייתי שנה שעברה בשיאי ועכשיו אני צריך להתחיל מהתחלה".



מלבד הענק השבדי, מוריניו הרשה לעצמו לצאת מגדרו: "זה היה רגע מרגש לכולנו. הפציעה של איברהימוביץ' הייתה דרמטית, אבל נשארנו קרובים אליו. הוא סבל מהפציעה אולי הכי קשה שיש בכדורגל, אבל נהדר לראות אותו שוב". השדים האדומים רשמו ניצחון שביעי באולד טראפורד לראשונה מאז 2013 ואז זה היה בעידן אלכס פרגוסון ואז רשמה הקבוצה 12 ניצחונות רצופים. 



אריה (GETTY) 


מעבר להתרגשות של איברהימוביץ', החזרה של פוגבה הייתה משמעותית יותר. מוריניו החמיא: "פול הוא קלאסה אחרת. נמניה מאטיץ' והוא גדלו ביחד מתחילת העונה בקבוצה והם המנוע שלנו. הוא נתן הצגה מול ניוקאסל והוכיח שהוא היה חסר. החלפתי אותו בגלל שהרגיש כבר עייפות. לפוגבה יש השפעה ענקית על הכדורגל שלנו. כשהוא נפצע מול באזל בספטמבר הייתי צריך לשתוק ולא להתבכיין, אבל מעט שחקנים משפיעים על המשחק כמוהו".


בתוך כך, פורסם היום ב'מירור' וב'סאן' כי מנצ'סטר יונייטד העבירה לפאריס סן ז'רמן מסר חד וברור שאם היא תנסה להחתים את ז'וזה מוריניו בקיץ הקרוב תעלה לה בין 24 ל-30 מיליון ליש"ט, כפיצוי. כל זאת בעקבות הפעלת הסעיף בחוזהו המאפשר לה להאריך את חוזהו עד קיץ 2020. בגזרת החיזוק, הפורטוגלי מעוניין לרכוש את דני רוז מגן טוטנהאם ב-40 מיליון ליש"ט. אתמול המגן אפילו לא היה בסגל של טוטנהאם ונשלח להתאמן עם הקבוצה הצעירה אחרי שביקר מספר פעמים את מאוריסיו פוצ'טיניו. 


גארת' בייל. תלוי בטוטנהאם (gettyimages)
גארת' בייל. תלוי בטוטנהאם (gettyimages)


שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של מוריניו הוא וויליאן. שחקן הכנף איבד את מעמדו בצ'לסי והמאמן הפורטוגלי שוקל להתאחד עם הברזילאי אותו הביא לבלוז ב-2013. בעניין אחר, "סאנדיי אקספרס" טוען שהגעת גארת' בייל ליונייטד תלויה בטוטנהאם. לתרנגולים יש סעיף שנותן להם זכות ראשונים על הוולשי, ואם יסכימו לוותר הוא צפוי להגיע לאולד טראפורד.


Thanks to everybody that stod by my side for the last months.Thanks to my family,coach,teammates,Mino,DarioFort,Dahan,DrFu,DrVolker,Manutd and the most important my fanz.This was not a one man work without all of you I would not be playing fotball today Thank you and I ❤️ you pic.twitter.com/XpTCWMaEIn

— Zlatan Ibrahimović (@Ibra_official) November 18, 2017
 

7 – Man Utd have now won seven consecutive Premier League games at Old Trafford; their longest run since March 2013, when they won 12 in succession under Sir Alex Ferguson. Stronghold.

— OptaJoe (@OptaJoe) 18 בנובמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי