ונגר: אוזיל ואלכסיס אוהבים את ארסנל, נקווה שיישארו

מסוט אוזיל, אלכסיס סנאצ'ס
מסוט אוזיל, אלכסיס סנאצ'ס | AFP

מאמן ארסנל אופטימי לגבי צמד הכוכבים אחרי ה-0:2 היוקרתי על טוטנהאם בדרבי, אך גם הבהיר: "מודע לכך שיש מועדונים עם כיסים עמוקים יותר". פוצ'טיניו ספג ביקורת

(גודל טקסט)
ארסנל חזרה לשלוט בצפון לונדון, אחרי ה-0:2 אמש (שבת) מול טוטנהאם. אחרי כל המחמאות שהתרנגולים של מאוריסיו פוצ'טיניו קיבלו בשבועות האחרונים, הם הציגו יכולת דלה ואפשרו לתותחנים לקזז את הפער מהם לשתי נקודות בלבד. בזמן שאוהדי ארסנל רתחו מזעם על הכללתם של מסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס, שחוזיהם מסתיים בקיץ, ארסן ונגר קיבל מהם תמורה מלאה עם תצוגה נהדרת.


ונגר, שעדיין חולם על הארכת חוזיהם של אוזיל ואלכסיס, סיפר בסיום: "אני מאמין ששניהם אוהבים את ארסנל והם רוצים חוזה חדש שישאיר אותם בארסנל. אני לא יודע מתי זה ייסגר". בתקשורת האנגלית טוענים כי המאמן התחנן בפני השניים, שיישארו בארסנל וילחמו איתה על תארים, אך במסיבת העיתונאים אחרי הדרבי גם דאג להבהיר: "ניצחונות כאלה לא מספיקים, אני מודע לכך שיש מועדונים עם כיסים עמוקים יותר שיכולים להציע לאוזיל ואלכסיס חוזים טובים יותר". 


 


על הגרמני, שגם נבחר למצטיין, שמר ונגר מילים חמות במיוחד: "אוזיל נלחם בהגנה והוא קיבל מחמאות מהקהל לא רק בגלל הדברים שהוא עשה בהתקפה. הוא הוכיח למה הוא מסוגל מול טוטנהאם". לעומתו, פוצ'טיניו התחפש לוונגר וביקר את מייק דין. הפרשנים בממלכה ביקרו את מאמן טוטנהאם, שמתקשה להשיג נקודות כשהקבוצה שלו מסומנת כפייבוריטית. 

 

MAIL ON SUNDAY SPORT: Red hot Alex #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/je23KXxy6L

— Helen Miller (@MsHelicat) November 18, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי