פוליס פוטר מווסט ברומיץ'. מייקל אוניל מועמד להחליפו

טוני פוליס
טוני פוליס | Getty

הבאגיס סבלו מרצף של שני ניצחונות ב-21 משחקים והמאמן שילם את המחיר. מאמן צפון אירלנד יבוא במקומו? ליניקר תהה על המהלך בציוץ בטוויטר

(גודל טקסט)
טוני פוליס פוטר היום (שני) מווסט ברומיץ', כך נמסר בהודעה רשמית ממטעם המועדון ובכך הפך למנג'ר החמישי העונה שנזרק מקבוצת פרמייר-ליג. קדמו לו: רונלד קומאן (אברטון) קרייג שייקספיר (לסטר) פרנק דה בור (קריסטל פאלאס), סלאבן ביליץ' (ווסטהאם). עוזרו של פוליס בן ה-59, גארי מגסון, מונה למאמן זמני עד שהקבוצה תמצא מאמן חדש.


המנג'ר המפוטר רשם רק שני ניצחונות ב-21 משחקי הליגה האחרונים של ברום. מדובר בשני משחקי פתיחת העונה הנוכחית בפרמייר-ליג ומאז צברה הקבוצה רק ארבע נקודות מארבעה תוצאות תיקו ושישה הפסדים והדרדרה עד למקום ה-17. לכך יש להוסיף את סיום העונה שעברה בה הבאגיס לא ניצחו בשמונת המשחקים האחרונים.




"זאת אף פעם לא החלטה קלה לפטר מאמן", אמר ג'ון וויליאמס יו"ר ווסט ברומיץ', "אבל טובת המועדון עמדה לנגד עינינו. במדד התוצאה, הן בסיום העונה שעברה והן העונה, אנחנו מאכזבים מאוד". במשחק האחרון בשבת הובסה ברום בבית כשצ'לסי חגגה עליה עם 0:4.


Club statement on Head Coach Tony Pulis…#WBAhttps://t.co/Br6CXyHUA0

— West Bromwich Albion (@WBA) November 20, 2017


פוליס עצמו לקח את הבאגיס במצב דומה באמצע עונת 2014/15 והשאיר את הקבוצה בליגה. בשתי העונות הבאות סיימה ברום בחלק העליון של הטבלה. לפני כן אימן בקריסטל פאלאס ותקופה ארוכה בסטוק עמה עלה לפרמייר-ליג. "אנחנו מאוד מעריכים את העבודה הקשה של פוליס בתקופה שלו במועדון ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך", סיכם וויליאמס.



Tony Pulis has been sacked by @WBA. Looking around at those available the best man to help them stay up could well be….Tony Pulis.

— Gary Lineker (@GaryLineker) November 20, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי