צפו בתקציר: 2:2 מרתק בין ברייטון לסטוק, חמד שוב לא שיחק

ג'ו אלן מול פסקל גרוס
ג'ו אלן מול פסקל גרוס | Gettyimages

הפוטרס הובילו פעמיים משערים של צ'ופו מוטינג (28) וזומה (45), אבל השחפים חזרו בזכות גרוס (44) ואיסקיירדו (60). החלוץ הישראלי נותר על הספסל, כיאל נשאר ביציע למרות שהחלים מהפציעה ברגלו

(גודל טקסט)

ברייטון וסטוק נפרדו הערב (שני) ב-2:2 קצבי בפאלמר סטדיום במשחק שנעל את המחזור ה-12 בליגה האנגלית. הפוטרס הובילו פעמיים משערים של אריק מקסים צ'ופו מוטינג (28) וקורט זומה (45+1), אבל השחפים חזרו בזכות שערים של פסקל גרוס (44) וחוסה איסקיירדו (60).

 

ברייטון הצליחה לעצור רצף של שמונה הפסדים רצופים לסטוק בכל המסגרות, במפגש הרשמי הראשון בין שתי הקבוצות מאז פברואר 2011, כאשר סטוק ניצחה 0:3 בסיבוב הרביעי בגביע האנגלי. השחפים גם השלימו משחק ליגה חמישי ללא הפסד.




שני שיאים נשברו במהלך המשחק, שניהם על ידי שחקני האורחת מצפון-מזרח אנגליה. הראשון הוא פיטר קראוץ' שעלה כמחליף בדקה ה-74 והפך לשחקן שעולה הכי הרבה פעמים מהספסל בתולדות הפרמייר-ליג (143). השני הוא דארן פלטשר. אקס מנצ'סטר יונייטד שבר את שיא ההופעות בפרמייר-ליג לשחקן סקוטי (326).



המשחק הזה סימל עוד נסיגה במעמדו של תומר חמד מאז ההרחקה בעקבות תקרית הדריכה על ראשו של דיאנדרה ידלין מניוקאסל, למרות שהאריך את חוזהו עד 2019. בשלושת המשחקים מאז שחזר מההרחקה שותף החלוץ הישראלי ב-11 דקות בלבד. לשם השוואה, חמד שותף בכל ששת המשחקים עד ההרחקה, בשניים מהם הוא אף פתח.


שחקני סטוק. חגגו פעמיים ויצאו מאוכזבים (gettyimages)שחקני סטוק. חגגו פעמיים ויצאו מאוכזבים (gettyimages)


במחזור הבא תצא ברייטון למשחק חוץ סופר קשה באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד, בעוד שסטוק תפגוש בחוץ את האחרונה בטבלה, לאס פלמאס בניסיון להשיג ניצחון שני בשלושה מחזורים ולהתרחק עוד יותר מהקו האדום.



פיטר קראוץ'. מחכה על הספסל של סטוק (gettyimages)
פיטר קראוץ'. מחכה על הספסל של סטוק (gettyimages)


הרכבים

ברייטון: מאט ראיין, ברונו, שיין דאפי, לואיס דאנק, גאייטן בונג, דייל סטיבנס, דייבי פרופר, פסקל גרוס (אייזאה בראון, 84), חוסה איסקיירדו (סולי מרץ', 74), אנתוני נוקארט (אזקיאל סקולוטו, 84), גלן מארי.


סטוק: לי גרנט, קורט זומה, ריאן שואוקרוס, קווין ווימר, דארן פלטשר, ג'ו אלן, בירם דיוף, אריק פיטרס, שרדאן שאקירי (פיטר קראוץ', 74), רמדאן סובחי, אריק מקסים צ'ופו מוטינג.


מארק יוז וכריס יוטון (gettyimages)


מהלך המשחק

דקה 1: השופט לי מייסון הוציא את המשחק לדרך.


דקה 10: כמעט קיבלנו את שער המחזור. סטיבנס קיבל את הכדור מחוץ לרחבה ושיגר טיל שהסתובב וחלף ליד חיבורי הקורות. 


שרדאן שאקירי. בישול חמישי (gettyimages)
שרדאן שאקירי. בישול חמישי (gettyimages)


דקה 12: ועכשיו מצב בצד השני. שואוקרוס הבלם התרומם גבוה לכדור קרן ועם הראש חילץ הצלה יפה מראיין.


דקה 18: איסקיירדו היה קרוב לשער לזכות המארחת, אבל הכדור שלו חמק סנטימטרים ספורים ליד עמוד השער.


ג'ו אלן מול פסקל גרוס (gettyimages)
ג'ו אלן מול פסקל גרוס (gettyimages)


דקה 28, סטוק עלתה ל-0:1: צ'ופו מוטינג קיבל מסירה נהדרת משאקירי וניצל מעידה של דאנק כדי לגלגל מקרוב פנימה. בישול חמישי העונה לשווייצרי המצוין.


דקה 39: גלן מארי ספק הוכשל בתוך הרחבה, אך השופט לא התרשם והורה לו לקום.


קורט זומה נוגח את השני (gettyimages)
קורט זומה נוגח את השני (gettyimages)


דקה 44, ברייטון השוותה ל-1:1: פרופר עבר שלושה שחקנים ושלח כדור מדויק לעברו של גרוס ששלח כדור חלש ומדויק פנימה.


דקה 45+1, סטוק עלתה ל-1:2: איזו סיומת למחצית. דקה אחרי שגרוס השווה, זומה ניצל חולמנות של הגנת השחפים ומשני מטרים נגח חזק לרשת. שער שישי העונה לפוטרס מקרנות, יותר מכל קבוצה אחרת בפרמייר-ליג.


פסקל גרוס חוגג (gettyimages)
פסקל גרוס חוגג (gettyimages)


דקה 60, ברייטון השוותה ל-2:2: איסקיירדו קיבל כדור שעבר מעל הכל ההגנת האורחת ואחרי שנבלם בפעם הראשונה בעט חזק את השוויון.


דקה 68: שאקירי שוב הראה כמה כישרון יש לו ברגליים. השווייצרי השתחרר מהשומר ושלח כדור חד שעבר ליד עמוד השער.


דקה 85: אומנם לא נפלו ב-20 הדקות האחרונות מצבים רבים ליד שני השערים, אבל שתי הקבוצות הציגו משחק אגרסיבי ואינטנסיבי בניסיון להשיג את שער הניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי