תומר חמד: "יכול להיות שאפתח נגד יונייטד, מחכה מתחילת העונה"

תומר חמד
תומר חמד | AFP

החלוץ הישראלי, שפתח את העונה נפלא והאריך לאחרונה את חוזהו למרות חיזורים מסין, התראיין בסיום ה-2:2 עם סטוק לספורט1: "החוזה זה הפידבק הכי טוב". מכבי חיפה: "קשה להבין מה לא עובד, הלוואי שיצליחו" (צפו)

(גודל טקסט)

סיבה לדאגה? תומר חמד לא שותף אמש (שני) ב-2:2 הביתי של ברייטון מול סטוק סיטי. השחפים, שפתחו את העונה בצורה נהדרת, נותרו במקום התשיעי בטבלה כאשר שבע נקודות מפרידות בינם לבין ווסטהאם שמצאת מתחת לקו האדום.

מי שכאמור נשכח מעט בתקופה האחרונה הוא תומר חמד, שכזכור הורחק לשלושה משחקים כשדרך על שחקן יריב במשחק מול ניוקאסל יונייטד ומאז איבד את מקומו. החלוץ, שסיים לרצות את עונשו לפני שלושה מחזורים, שיחק 10 דקות בלבד מתוך 270 בשלושת המשחקים האחרונים. 

חלוץ נבחרת ישראל, שממש לפני מספר ימים האריך את חוזהו למרות התעניינות מהליגה הסינית וממספר קבוצות בצ'מפיונשיפ, פתח את העונה ברגל ימין ואף פתח בחמישה משחקי ליגה, עלה כמחליף בעוד שניים ואף כבש שני שערים חשובים.


ויתר על חמד במשחקים האחרונים. כריס יוטון (Gettyimages)

בסיום המשחק התראיין תומר חמד לשליח ספורט1 לאנגליה, ניב דברת וסיפר: "אני חושב שסך הכל אנחנו בתקופה טובה. לא מפסידים משחקים. ניקח את הנקודה הזו כי אנחנו קבוצה שעלתה ליגה וכל נקודה חשובה".

הארכת החוזה: נכון לעכשיו שיחקתי פחות אבל התחלתי טוב והמועדון מעריך אותי, החוזה זה הפידבק הכי טוב. זה מאוד משמח להמשיך במועדון ואני עובד קשה כדי לחזור לעניינים. הקבוצה בתקופה טובה והחלוץ שלנו מבקיע, אחכה להזדמנות שלי".

משחק החוץ נגד מנצ'סטר יונייטד: "כמובן שזה משחק שמחכים לו מתחילת העונה. אני מאוד רוצה לשחק ויכול להיות שאפילו אני אפתח. נקווה שנוציא משם אולי נקודה".

מכבי חיפה: "קשה לתת עצות ולהבין מפה מה לא עובד. אני בטוח שאנשים שם יודעים מה לעשות. אני מקווה שהם יחזרו לטופ של הכדורגל הישראלי. ראיתי שהביאו איש מקצוע חדש והלוואי שזה יעזור".

חמד בסיום
חמד בסיום. מחכה להזדמנות (ספורט1)

על בירם כיאל: "הוא חזר לעניינים ושיחק כמה משחקים עם המילואים. אתם יודעים שזה קשה ויש תחרות עם השחקנים הכי טובים. זה לא קל והוא יצטרך להמשיך לעבוד קשה עד שתגיע ההזדמנות ואני בטוח שהוא יקח אותה בשתי ידיים".

נבחרת: "לא צריך להסתכל על הדירוג. צריך להסתכל על התהליך ורוצים להתקדם. אנחנו רוצים לראות נבחרת יותר טובה ואני חושב שלהסתכל על המיקום זה לא מה שיתרום אלא להבין יותר טוב מה אפשר לתקן".

בצד המקצועי, חמד ראה את גלן מארי מוכשל ברחבה, אבל השופט העניק בעיטה חופשית במקום זאת לברייטון. מארי, שגם החמיץ הזדמנות לשער קיבל ציון חלש ב-"מירור" (6, מקביל ל-4.5 בישראל) והיה החוליה החלשה של ברייטון אתמול כך שלא ברור מדוע יוטון אפילו לא שקל להכניס את חמד כמחליף בדקות הסיום. למרות שחמד האריך את חוזהו בברייטון אין ספק שאם ימשיך לשבת על הספסל עד ינואר הוא יקבל הרבה הצעות מקבוצות צמרת בצ'מפיונשיפ שירצו בו.

בירם כיאל
בירם כיאל מתאמן (ברייטון)

יוטון אמר אחרי המשחק: "היכולת שלנו לא היתה מספיק טובה כדי לקחת שלוש נקודות. הראנו אופי גדול לחזור פעמיים מפיגור והתיקו תוצאה הוגנת. ללא ספק אנחנו עוד נספוג שערים בליגה וחלק מהם נובעים מנאיביות. היה מגיע לנו פנדל ברור על גלן מארי והקטעים בוידאו מראים זאת בברור". ברייטון לא נוצחה בחמשת משחקיה האחרונים.

על חמד: "הוא התחיל מצוין והיה מצער שהוא הורחק והחמיץ משחקים. יש לנו תחרות מאוד טובה והוא באמת במצב טוב. הוא חתם על חוזה חדש בגלל כל מה שהוא עשה לטובת המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי