המו"מ בין צ'לסי לקורטואה תקוע. ריאל מדריד עוקבת

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | Gettyimages

לפי דיווח בבלגיה, השוער שחוזהו יפוג ב-2019 טרם הבטיח את עתידו בלונדון ודורש הכפלה של שכרו עשוי לעזוב לבירת ספרד, כשגם פ.ס.ז' ויובנטוס בתמונה. "לא חושב שיש התפתחות אבל מתרכז במשחקים", אמר הבלגי

(גודל טקסט)

האם צ'לסי תצטרך לחפש בקרוב שוער חדש? העיתון הבלגי "HLN" שהמשא ומתן בין טיבו קורטואה לבלוז לא מתקדם כבר כמה חודשים, ואם לא ישתנה משהו בקרוב, הבלגי שמסיים חוזה בקיץ 2019 יוכל לנהל מגעים עם כל קבוצה החל מינואר הבא, ומספר מועדוני פאר באירופה כבר עוקבים בעניין.

נכון להיום, קורטואה משתכר 100 אלף ליש"ט לשבוע, שכר נמוך יחסית למעמדו ככוכב בפרמייר-ליג. שוער נבחרת בלגיה דורש להכפיל את שכרו ל-200 אלף ליש"ט, חוזה שישווה את חוזהו לדויד דה חאה ממנצ'סטר יונייטד, שנחשב לשוער הבכיר בליגה.

לפי הדיווח בבלגיה, קורטואה ששיחק שלוש שנים כמושאל באתלטיקו מדריד, עשוי לשוב לבירת ספרד, הפעם ליריבה העירונית ריאל מדריד. אלופת אירופה ניסתה לרכוש את השוער בקיץ 2015, אך נרתעה מתג המחיר אותו הציבה אז צ'לסי ועמד על 88 מיליון ליש"ט. אם המצב לא ישתנה, נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס עשוי לנסות לרכוש אותו שוב לאחר שהחליט לא להיענות יותר לבקשתו של זינדין זידאן, שמעדיף להמשיך להסתמך על קיילור נבאס. גם יובנטוס ופאריס סן ז'רמן הביעו עניין בבלגי.


קורטואה. רוצה להשתוות לדה חאה (Gettyimages)

קורטואה עצמו התייחס לעניין ואמר: "הכי חשוב לי לשחק טוב עבורי ועבור הקבוצה. בנוגע לחוזה, הכל תלוי בסוכן שלי שמנהל מו"מ עם הקבוצה. אני לא חושב שיש התפתחויות חדשות בנושא. יש לנו כעת הרבה משחקים ואני מעדיף להתרכז בהם וביכולת שלי. עד סוף העונה יהיה מספיק זמן כדי לקיים את השיחות".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי