צפו בתקציר: 1:1 בין ווסטהאם ללסטר, בין האנובר לשטוטגרט

ווסטהאם
ווסטהאם | Getty

נקודה ראשונה למויס עם הפטישים, חלוקת נקודות בקרב העולות לבונדסליגה. 14 נקודות ראשונות העונה לסייף ב-1:3 של גנט על מוסקורן. בספרד: סלטה ויגו - לגאנס 0:1

(גודל טקסט)

חמישה משחקים מוקדמים נערכו הערב (שישי) ברחבי אירופה. ווסטהאם סיימה בתיקו 1:1 עם לסטר ונותרה מתחת לקו האדום בפרממיר-ליג עם 10 נקודות ב-13 מחזורים. לגאנס ממשיכה לאבד גובה ורשמה הפסד רביעי רצוף, 1:0 אצל סלטה ויגו. האנובר רשמה משחק רביעי ללא ניצחון בבונדסליגה אחרי שסיימה ב-1:1 בבית מול שטוטגרט.

קני סייף רשם דקות ראשונות העונה כשנכנס כמחליף בדקה ה-76 ב-1:3 של גנט על מוסקרון, בעוד סנט אטיין רשמה נקודה ראשונה בעידן שאחרי אוסקר גרסיה כשסיימה ב-2:2 בבית מול שטרסבורג.

ווסטהאם – לסטר 1:1
מארק אולברייטון דחק מסירה שקיבל מג'יימי וארדי פנימה והעלה את השועלים ליתרון כבר בדקה השמינית. בדקה ה-45 הגביה מנואל לנזיני כדור קרן וצ'יקו קויאטה נגח את השוויון המוצדק.


האנובר -שטוטגרט 1:1 (צפו בתקציר)
המארחת שממשיכה לאבד גובה הצליחה לאגור נקודה בלבד וגם היא בזכות טעות לא אופיינית של הולגר באדשטובר.  הבלם, אקס באיירן, תפס שחקן של האנובר ברחבה וניקלס פולקרוג דייק בפנדל וקבע 1:1 בדקה ה-74. שטוטגרט עלתה ליתרון משערו הראשון העונה של היפני טקאשי אסאנו.


אסאנו. היפני נותן עונה טובה (Getty)


גנט – מוסקרון 1:3 (צפו בתקציר)
ניצחון שלישי רצוף למארחת שאחרי פתיחת עונה גרועה עושה את דרכה לצמרת עם 22 נקודות ב-16 משחקים. סייף, קשר נבחרת ארה"ב, רשם 14 דקות וראה עוד לפני כניסתו את חברו היפני יויה קובו כובש ומבשל לדילן ברון. מוזס סימון השלים בפנדל. טאייוו אווניאי השווה זמנית.


סייף. פתח את העונה (Getty)

במשחקים נוספים:
סלטה ויגו – לגאנס 0:1
(יאגו אספס 27 בפנדל)


סנט אטיין – שטרסבורג 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי