קאריק יפרוש? מוריניו: העתיד שלו במנצ'סטר יונייטד

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

קפטן מנצ'סטר יונייטד הודיע כי ההיעדרות שלו מהסגל היא תוצאה של בעיות בליבו, אך הוא ישוב לאימונים בקרוב. מוריניו הבהיר: "אם הוא ירצה להצטרף לצוות המקצועי שלי, הדלת בשבילו פתוחה"

(גודל טקסט)

ביום שישי האחרון מייקל קאריק הוציא הודעה רשמית לגבי מצבו. הקפטן מנצ'סטר יונייטד הודיע כי הוא סובל קצב פעימות לא סדיר, דבר שמנע ממנו להיכלל בסגל של השדים האדומים בשבועות האחרונים. "אני חוזר לאימונים בצורה הדרגתית ומקווה לשחק בקרוב. אני רוצה להרגיע את כולם לגבי המצב שלי", סיפר קאריק.

היום (שבת), אחרי ה-0:1 מול ברייטון בליגה, ז'וז'ה מוריניו סיפק התייחסות ראשונה למצבו של הקפטן: "מייקל, כאדם, הוא הרבה יותר חשוב עבורי ממייקל השחקן. ניתן לו את הזמן לנוח בצורה המיטבית ביותר ולחזור בצורה איכותית. רק הוא יקבל את ההחלטה לגבי הרצון שלו לשחק או להפסיק". המיוחד הוסיף: "אם הוא ירצה להצטרף לצוות המקצועי שלי, הדלת בשבילו תמיד תהיה פתוחה. העתיד שלו נמצא במנצ'סטר יונייטד. מייקל רוצה לשחק עד סוף העונה, הוא מרגיש בטוח לחזור בצורה איטית והוא מוסיף לנו עוד אופציה בסגל. בתור מאמן זה אושר גדול שיש לך שחקן כמו קאריק בסגל". 

עדיין לא ברור אם חזרה אפשרית של הקפטן לסגל של מוריניו תסלול את דרכו של מרואן פלאיני מחוץ לסגל כבר בינואר. כזכור, חוזהו של הבלגי מסתיים בקיץ הקרוב ולמרות הקרדיט הרחב שהוא מקבל מהפורטוגלי, הוא עשוי לעבור ליעד חדש כבר בחלון ההעברות הקרוב. התכנון של של השדים האדומים הוא לממן את החיזוק בינואר בזכות מכירה של מספר שחקנים כאשר גם מעמדו של חואן מאטה, שהוחלף מול ברייטון, מעורער מתמיד. 

חיזוק לסגל? מוריניו (AFPׂ) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי