מוריניו החמיא לברייטון, לוק שואו מתקרב לניוקאסל

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

מנצ'סטר יונייטד ניצחה ושוב הציגה יכולת פושרת, והמיוחד (ששוב ספג ביקורת) החמיא לשחפים: "הגיע לברייטון יותר". המגן השמאלי המאכזב עשוי לעזוב כבר בינואר

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד חזרה אתמול (שבת) לנצח עם 0:1 מאכזב מול ברייטון. השדים האדומים, שלא הפסידו באולד טראפורד כבר 39 משחקים רצופים, שוב הציגו יכולת פושרת וג'יימי קראגר בחר לבקר את ז'וז'ה מוריניו: "זלאטן איברהימוביץ' ורומלו לוקאקו לא יכולים לשחק ביחד".


מוריניו בחר להחמיא לשחפים, שקיבלו בחזרה את תומר חמד ל-16 דקות בלבד: "אני אוהב לדבר בכנות ואני חושב שלברייטון הגיע יותר". אצל המפסידה טענו כי השער של לואיס דאנק היה צריך להיפסל, וגם לסוגיה הזו התייחס 'המיוחד': "אני לא יכול להחליט לגבי זה. הייתי רחוק מהקוון, והוא ראה טוב ממני. אני שמח על המלחמה של לוקאקו על הכדור, הגישה של השחקנים משמחת אותי. הם עשו הכול כדי לשמור על שער נקי".

 


אשלי יאנג לא אהב את הטענות לפיהן השער שייך לדאנק: "הבעיטה שלי הלכה לכיוון השער. חיכיתי לזה הרבה זמן, לא אתן לאחרים לקחת את זה ממני". ויקטור לינדלוף, שזכה לביקורת קשה, גרף מחמאות אחרי מה שתואר כמשחקו הטוב ביותר. לעומתו, לוק שואו מתקרב בצעדי ענק לניוקאסל. המגן המאכזב צפוי לחזק את הקבוצה של רפא בניטס, שמוכן לשלם את את משכורתו הגבוהה (130 אלף ליש"ט לשבוע). 


 

That was a tough one today, big 3 points in the end! Come on @premierleague….my shot was going on target, I've waited long enough for a goal pic.twitter.com/smB6PIcVsI

— Ashley Young (@youngy18) 25 בנובמבר 2017

39 – @ManUtd have gone 39 games in all competitions without defeat at Old Trafford (W28 D11), last losing to Man City in Sept 2016 – 441 days ago. Theatre.

— OptaJoe (@OptaJoe) 25 בנובמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי