"כשפפ נהנה אפשר להישאר איתו במסע"ת שעות ולא להשתעמם"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

באנגליה מחמיאים למאמן מנצ'סטר סיטי לאחר ה-1:2 על האדרספילד: "מאסטר קלאס". הספרדי היה מאושר בסיום: "צריך לנצח כאלה משחקים כדי לזכות באליפות". בלם סוסיאדד סומן לקראת ינואר. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
אחרי ה-1:2 על האדרספילד סגר מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה חשבון עם ארסן ונגר: "אולי עכשיו ארסנל יגידו שזה כן היה פנדל. היה פנדל בשני המשחקים על סטרלינג. הוא עוד יכול להשתפר, אבל הוא עשה צעד גדול קדימה. הוא מנצח משחקים. עכשיו הוא שחקן ווינר. לא רק בשערים. הוא חזק, מחזיק את הכדור. בעבר הוא איבד כדורים. הוא רק בן 22 ויכול עוד להשתפר הרבה. אם הוא רוצה ללמוד אנחנו יכולים ללמד אותו". כזכור, מאמן ארסנל טען שהחלוץ האנגלי הוא 'צוללן טוב', ואחרי שאתמול סחט עוד פנדל המאמן הספרדי סגר חשבון.


סיטי לא שיחקה טוב מול קבוצה עם שווי של חמישית ממנה, אבל רשמה שיא חדש של צבירת נקודות עם 37 מ-39 ב-13 מחזורים ראשונים, ניצחון 18 בכל המסגרות, 11 ניצחונות חוץ רצופים ו-17 ניצחונות רצופים בכל המסגרות (השוותה שיא מ-2015). זה גם היה ניצחון חוץ ראשון לסיטי אחרי פיגור במחצית מאז 1995 וגם השיגה ניצחון חוץ ראשון בהאדרספילד מאז 1998.




"אני מאושר מהדרך בה ניצחנו. ידענו שהאדרספילד תהיה אגרסיבית ומאורגנת. הליגה הזאת כל כך קשה. אי אפשר לנצח בקלות כל משחק. אתה כנראה צריך לנצח כאלה משחקים בהם אתה מפגר אם אתה רוצה לזכות באליפות", אמר פפ. רג'יב ואן לה פארה המארח הורחק באדום ישיר בסיום המשחק לאחר שבעט בלירוי סאנה וצפוי להחמיץ את שלושת המשחקים הקרובים.


MIRROR SPORT: Blast Action Heroes #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/ZjueU3ljS6

— Neil Henderson (@hendopolis) November 26, 2017


"מירור" כתב שלמרות כל התארים שפפ זכה בהם עם ברצלונה ובאיירן מינכן הוא נראה האדם הכי מאושר על אדמות, כאילו רשם את הניצחון הכי חשוב בקריירה. הוא חיבק כל אחד שהיה לידו כולל עיתונאים. גם את מסיבת העיתונאים שלו מגדיר העיתון: "מאסטר קלאס". העיתון כתב: "כשפפ נהנה אתה יכול להישאר איתו במסיבת עיתונאים שעות ולא תשתעמם".


בתוך כך, בתקשורת הספרדית טוענים היום כי פפ מעוניין לשדרג את הסגל וסימן את אינגו מרטינס. בלם ריאל סוסיאדד, שנכלל בקיץ ברשימות החיזוק של ברצלונה, כבר הספיק להופיע ארבע פעמים במדי נבחרת ספרד. גווארדיולה חושש בעקבות מצבו הבריאותי של וינסנט קומפאני וסימן את הבלם הבאסקי גם בשל העובדה כי הפציעה של בנג'מין מנדי.
 

פפ גווארדיולה. מאסטר קלאס (AFP)
פפ גווארדיולה. מאסטר קלאס (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי